Der er vist bare nogen der skal indse at en vette kan bruges til andet end blot et transportmiddel for vaffel is med lyserødt guf...
Jeg bruger min bil til det Ingeniørene har svedt over at få den til at kunne, og så længe loven er overholdt og ingen er bragt i fare er det vel ok...
Vetten strækker ben
Re: re:Vetten strækker ben
Beklager kan ikke se hvad galt der er i at et medlem trykker til sin vette på den tyske auto strada .Og hvori ccd-bestyrelsen skal være dommere for dette .
Imponerede hastighed Lars der er ikke mange der kan følge med deroppe.
-
Re: Vetten strækker ben
Og hvorfor kan jeg så ik lige se den film. Min realplayer vil ik ta den, og min windows mediaplayer, der lige er opdateret vil heller ik. Er der et andet program der skal bruges. HELP
Niels
Niels

Way to go lars eller som Arnold ville have sagt: Dont be a girlie man
Jeg er helt enig med Bondemand, det ikke forsvarligt at der køres så stærkt, jeg har jo set Lars køre bil, så her må skrides ind.
CJH
CJH
Hvad er nu det her for noget, skal vi nu også til at bestemme hvordan lovene skal være i Tyskland.??
Det kan da altid dikuteres om det er klogt at køre så stærkt, men jeg ved ikke noget værre end folk som kører 75kmt og truer alt og alle som overhaler dem.!
Det undrer mig iøvrigt at manden som jokede til et træf med at hans kørekort lignede et gækkebrev farer op på denne måde.?? [;)]
/Thomas..
Det kan da altid dikuteres om det er klogt at køre så stærkt, men jeg ved ikke noget værre end folk som kører 75kmt og truer alt og alle som overhaler dem.!
Det undrer mig iøvrigt at manden som jokede til et træf med at hans kørekort lignede et gækkebrev farer op på denne måde.?? [;)]
/Thomas..
re:Vetten strækker ben
Ja ja Thomas jeg ved godt hvem du hentyder til, men det var kun sagt i spøg.
Jeg har altid været tilhænger af en god opførsel i klubregi, og fik så sent som igår ros af en fremmed mand på restepladsen på vej hjem fra Thisted, han syntes det var rart at se en flok sportsvogne som overholdt fartgrensen...
Det kunne flere lære noget af.
Hilsen
Bondemanden
Jeg har altid været tilhænger af en god opførsel i klubregi, og fik så sent som igår ros af en fremmed mand på restepladsen på vej hjem fra Thisted, han syntes det var rart at se en flok sportsvogne som overholdt fartgrensen...
Det kunne flere lære noget af.
Hilsen
Bondemanden
Hvordan kunne du dog gætte at det var dig jeg skrev om.??
Det var da dejligt at du endelig er faldet lidt til ro Jens, hvad med om du meldte dig ind i den lokale strikkeklub.?
Vi tales ved.!!
/Thomas..
Det var da dejligt at du endelig er faldet lidt til ro Jens, hvad med om du meldte dig ind i den lokale strikkeklub.?
Vi tales ved.!!
/Thomas..
jeg kan ikke lære noget...
Jeg er 100% uden for pædagogisk rækkevidde!
Jeg er 100% uden for pædagogisk rækkevidde!