Hej Christian.
Undskyld den sene tilmeldning, jeg kan godt huske hvordan det var at gå og vente på tilmeldingnerne, men vi corvettefolk er jo åbentbart ikke så hurtig ude af starthullerne, ja altså bortset fra når vi sidder i VETTEN.
Nå men vi kommer altså, 2 personer uden overnatning.
Venlig hilsen Lene og Johnny.
PS. er det godt nok at tilmelde sig her på siden ???.
øh -hø - mmm - hmm
-
Re: øh -hø - mmm - hmm
hej alle
endnu engang tak for svar og tilmeldinger( ville gerne sætte en glad smiley her, men kan ikke få det til at virke )
vi er nu på 18 biler og en 'måske' så pu-ha ja nu er jeg mere rolig havde kun 3-4 tilmeldinger i lang tid. men det ka nås´endnu bare kom an..
og ja det er ok at melde sig til ved at svare her. bare man lige vil oplyse sit medlems nummer ( især når eens profil er lidt mangelfuld -Lasse G ? :-)
glade hilsner Chr.
ps. alle tilmeldte får en bekræftelse og en liste over dem som kommer så man har mulighed for at slå følge. -kommer på mail efter sidste tilmeldings frist.
endnu engang tak for svar og tilmeldinger( ville gerne sætte en glad smiley her, men kan ikke få det til at virke )
vi er nu på 18 biler og en 'måske' så pu-ha ja nu er jeg mere rolig havde kun 3-4 tilmeldinger i lang tid. men det ka nås´endnu bare kom an..
og ja det er ok at melde sig til ved at svare her. bare man lige vil oplyse sit medlems nummer ( især når eens profil er lidt mangelfuld -Lasse G ? :-)
glade hilsner Chr.
ps. alle tilmeldte får en bekræftelse og en liste over dem som kommer så man har mulighed for at slå følge. -kommer på mail efter sidste tilmeldings frist.
Hej igen Christian vores medlemsnummer er 320 , hilsen Lene og Johnny
Sorry, skal ikke ske igen
Har hermed prøvet at bringe min profil iorden, så man kan se hvem jeg er.
Har hermed prøvet at bringe min profil iorden, så man kan se hvem jeg er.
Hej Christian
Vetten holdt week enden over så den er klar, det er vi også vores medlems no er 559
V8 Hilsen
Ilse & Michael
Vetten holdt week enden over så den er klar, det er vi også vores medlems no er 559
V8 Hilsen
Ilse & Michael
-
re:øh -hø - mmm - hmm
hey Brian dejligt med tilmelding
må jeg ikke lige få dit medlems nr.
hilsen Chr.
må jeg ikke lige få dit medlems nr.
hilsen Chr.
-
re:øh -hø - mmm - hmm
hej Ilse og Michael