C7

Alm. snak
LasseG436

Unge Grebart. Din smag vedr Countach,

Indlægaf LasseG436 » 18. feb 2013, 20:11

Unge Grebart.
Din smag vedr Countach, afspejles i prikkerne på sløjfen på dine ører.:puke:

Lykkemark

Prøv nu lige at kigge på den countach og kig på den uheldigt sammensatte bagende af forhåndenværende dagligdagsremedier.

Forrest på bagskærmenes top har man tabt børnenes madkasser, bag ved dem har man tabt risten til mors komfur, bagklappen ligner et puslebord fra en tankstation, oven på den har man placeret to køkkenkakler på højkant for derefter at placere et surfbræt på tværs. Også har vi ikke en gang talt om baglygter, spejle, udstødning, tågebaglygte, skærmforøgere etc. der altsammen kan købes i en væsentlig smartere version i enhver T-Hansen butik. Nej en countach er og bliver en italiensk øjebæ...

Ole Christensen

Hejsa, ja lad os få

Indlægaf Ole Christensen » 18. feb 2013, 21:22

Hejsa, ja lad os få lidt debat - Lasse skal have moralsk støtte her :patriot:

Jeg giver Lasse med "prikkerne" ret i at det er en køn modelle der endelig kom, man kan diskutere de runde lygter, men det er måske at det er derfor Corvette er på nedad gående i salg.
Hvis de skal overleve skal der nyt til, hvis Corvette skal bestå.
Og den med Louise Nielsen kan måske være selv tænkt, når man ikke kan se de nye linier, vi lever i et nyt år tusinde.
Det er faktisk kun C6, C5 og C3 der har haft de rimelige runde lygter, C1,C2 små runde, C4 Firkantet (næsten runde). Ja, mærket har været med 4 baglygter.
Så det er ikke et varemærke med de runde lygter for Corvette skal overleve, den skal gøres mere spændende, det er den nu.
Så er det kun spørgsmål om prisen ??

mvh
Lars R.
www.riggelsen.se

Tommy

6908Nu er det ikke fordi

Indlægaf Tommy » 18. feb 2013, 22:46

6908Nu er det ikke fordi vi skal sammenligne en 25 år gammel Italiener med den nye Corvette, jeg mener bare det er synd at vælge en efterligning af en retro Camaro bagende, og en Corvette skal se svulmende ud, det gør en kantet bil ikke.
Det med Louis Nielsen er ingen problem da det er min nabo.
6907
Vedhæftede filer
PICT2891.jpg
PICT2891.jpg (118.2 KiB) Vist 6158 gange
3126.jpg
3126.jpg (63.23 KiB) Vist 6158 gange

C4JOY1

Tænk hvis alle havde samme

Indlægaf C4JOY1 » 19. feb 2013, 10:26

Tænk hvis alle havde samme smag, så ville denne tråd ikke eksistere, alle ville jagte den samme kvinde og der ville ikke være til at få plads i biografen.

vh
Leif

Tommy

Tænk hvis alle havde samme

Indlægaf Tommy » 19. feb 2013, 13:11

Tænk hvis alle havde samme smag, så ville denne tråd ikke eksistere, alle ville jagte den samme kvinde og der ville ikke være til at få plads i biografen.

vh
Leif

Fuldstændig korrekt Leif, det var derfor jeg startede denne tråd, man kunne åbne vores webside i dagevis uden der var sket noget ( DØD ) så lagde jeg et billed ind ( ingen reaktion ) så med bål og brand måtte man til at kritisere en Corvette for at få hjerteslag igen.
Er der slet ingen af næsten 1000 medlemmer der foretager sig noget, smid et billed på evt noget fra nettet hvis din egen Corvette er for kedelig og aldrig går istykker, eller har glemt at tage et billed af den hyggelige havnetur eller hvad ved jeg.

Den bagende er stadig GRIM og hører ikke til på en Corvette.

C4JOY1

Liv i hjemmeside

Indlægaf C4JOY1 » 19. feb 2013, 14:49

Hi Tommy
Det var nu heller ikke for at gøre mig til dommer, jeg syntes faktisk at denne form for tråd, hvor det kører lidt ud af tangenten er underholdende, sålænge det bliver holdt i en sobert og humoristisk tone. Keep on:p

vh
Leif

bruno-886

Fuldstændig korrekt Leif, det var

Indlægaf bruno-886 » 19. feb 2013, 16:53

Fuldstændig korrekt Leif, det var derfor jeg startede denne tråd, man kunne åbne vores webside i dagevis uden der var sket noget ( DØD ) så lagde jeg et billed ind ( ingen reaktion ) så med bål og brand måtte man til at kritisere en Corvette for at få hjerteslag igen.
Er der slet ingen af næsten 1000 medlemmer der foretager sig noget, smid et billed på evt noget fra nettet hvis din egen Corvette er for kedelig og aldrig går istykker, eller har glemt at tage et billed af den hyggelige havnetur eller hvad ved jeg.

Den bagende er stadig GRIM og hører ikke til på en Corvette.
6912
jo men jeg går da og pusler med at få køre lys på C4 kan bare ikke lige hitte ud a hvafor en af de røde ledninger jeg skal bruge

Tommy

Det er ingen problem at

Indlægaf Tommy » 22. feb 2013, 15:33

Det er ingen problem at få hjælp når man er kendt.
6916
Vedhæftede filer
11.jpg
11.jpg (305.75 KiB) Vist 6158 gange

Tommy

Det lader til at der

Indlægaf Tommy » 24. feb 2013, 19:45

Det lader til at der er rigeligt med rigtige bagdele til den nye Corvette.
6918
Vedhæftede filer
11.jpg
11.jpg (305.75 KiB) Vist 6158 gange

Lykkemark

Lars Riggelsen, unge Grebart fortjener

Indlægaf Lykkemark » 26. feb 2013, 01:16

Lars Riggelsen, unge Grebart fortjener ingen opbakning. Hans udmelding forklarer med al mulig tydelighed hans indfaldsvinkel til kunstens og kulturens verden (hvilket i øvrigt med al tydelighed afspejles i valget af sløjfe).
Jeg kan være (såfremt jeg ville være det) lige så firkantet, og fremkomme med følgende påstand, i mit objektiv findes der een smuk Corvette og den hedder C3. Nu venter jeg så at unge Grebart udnævner den til Colaflaske.

Brum
Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"