Problem med den GULE
Din Corvette kører blyfri med
Din Corvette kører blyfri med mindre der er monteret en motor fra før 1971
Jeg tror det er den
Jeg tror det er den org. motor men er ikke helt sikker. Kan det være ventiler. Og det der med Kogende Benzin forstår jeg ikke det har ikke været et problem de 4 år jeg har haft bilen. Det kan være mange forskellige ting det mærkelige er at det først er når den blir varm den går ud, og at jeg bare kan starte den igen med lidt ekstra gaspedal.
Ting varer jo desværre ikke
Ting varer jo desværre ikke for evigt, kunne det være at du har en utæt indsugningsmanifold og utætheden dukker op når motoren bliver varm og dermed mister vakuum. Det kan du teste med et måleinstrument.
vh
Leif
vh
Leif
-
Hej. Prøv og fjern luftfilteret.
Hej. Prøv og fjern luftfilteret. Start motoren og se ned i karburatoren og se om bensinen drypper ind ved de bagerste spjæld. Hvis den gør det, går den istå i tomgang ( drukner). MVH kaare.
Hej Kaare det opdagede jeg
Hej Kaare det opdagede jeg faktisk igår at den gjorde hvad betyder det så. Hvad skal jeg gøre ???
din svømmerventil hænger hvis der
din svømmerventil hænger hvis der drypper brændstof ind i venturien, tag evt en lille hammer og nøk let på toppen af svømmerhuset det får ofte svømmerventilen til at sætte sig igen.
med hensyn til elektronisk tænding så har det ingen indflydelse på din bils veteranstatus, hvis dit profilbillede er din bil så er den faktisk født med en elektronisk HEI tænding fra GM.
med hensyn til elektronisk tænding så har det ingen indflydelse på din bils veteranstatus, hvis dit profilbillede er din bil så er den faktisk født med en elektronisk HEI tænding fra GM.
Den er fra 74, er
Den er fra 74, er det ikke først fra 75 de kommer med elektronisk tænding. ??
Hej så har jeg renset
Hej så har jeg renset karburator. Og holdt øje i et kvarter og der kom ikke brændstof ind i venturien. Men når jeg sætter den i drive eller bak så dør den på grund af den modstand den får. Jeg er forvirret nogen gode ideer.??????????????