Dejligt at se at der nu er den store gennemstrømning af kommentarer som vores flotte hjemmeside fortjener.
Hilsen Flemming.
Hvad er der galt med vores hjemmeside?
Flemming og kompagni hehe Sagen er
Flemming og kompagni hehe
Sagen er jo klar, i mit objektiv.
Der er trafik på en hjemmeside, når nogen spørger, og andre svarer.
Men når nogen spørger, og ingen svarer, så går trafikken i stå.
Så ender det med, at nogle få der kender hinanden, skriver med hinanden, hvilket får dem, der ikke har plads "ved lejrbålet" til at føle sig udenfor.
Jeg har for mit eget vedkommende skrevet kilometervis her på siden, men når man skriver et svar, så kommer der ikke noget tilbage, dårligt nok: "tak for rådet", eller "det virkede ikke/ virkede".
Når man ikke får feed back på sit skriv, jamen så kommer der et tidspunkt hvor man stopper (som mig f.eks). En sådan situation kan sagtens vendes: "stil et spørgsmål og giv et svar". Skriv et nyt indlæg, og når i ser det, kommenter det. Skriv kun når I er i godt humør.Hils et nyt medlem.
Det er jo ikke raketvidenskab.
mvh
Ham der Lykkemark
Sagen er jo klar, i mit objektiv.
Der er trafik på en hjemmeside, når nogen spørger, og andre svarer.
Men når nogen spørger, og ingen svarer, så går trafikken i stå.
Så ender det med, at nogle få der kender hinanden, skriver med hinanden, hvilket får dem, der ikke har plads "ved lejrbålet" til at føle sig udenfor.
Jeg har for mit eget vedkommende skrevet kilometervis her på siden, men når man skriver et svar, så kommer der ikke noget tilbage, dårligt nok: "tak for rådet", eller "det virkede ikke/ virkede".
Når man ikke får feed back på sit skriv, jamen så kommer der et tidspunkt hvor man stopper (som mig f.eks). En sådan situation kan sagtens vendes: "stil et spørgsmål og giv et svar". Skriv et nyt indlæg, og når i ser det, kommenter det. Skriv kun når I er i godt humør.Hils et nyt medlem.
Det er jo ikke raketvidenskab.
mvh
Ham der Lykkemark
-
Tak for dit svar Lykkemark,
Tak for dit svar Lykkemark, lad os endelig holde liv i hjemmesiden.
Det er nemlig lige der forskellen er, på Facebook kommer der masser af svar og tilbagemeldinger på ganske kort tid, her på siden KUNNE der gå op til flere dage før der MÅSKE kom et svar.
Dette ser ud til at være slut nu, SUPER bliv endelig ved.
Hilsen Flemming.
Det er nemlig lige der forskellen er, på Facebook kommer der masser af svar og tilbagemeldinger på ganske kort tid, her på siden KUNNE der gå op til flere dage før der MÅSKE kom et svar.
Dette ser ud til at være slut nu, SUPER bliv endelig ved.
Hilsen Flemming.