Corvette C7
Jeg syntes den er fed,
Jeg syntes den er fed, nu fik jeg i går, prøvet den, med en enkelt runde på Nürburgring, i en ok til 7,42 jeg er jo ikke Jan Magnussen, den køre sku fint.
-
Hej Claus. Tillykke med den, vi
Hej Claus.
Tillykke med den, vi skal lige have fundet en dag hvor jeg kan prøve den som du lovede, men vi ses jo på Søndag, så kan vi aftale nærmere, vejret skal vel også være lidt bedre, eller det betyder måske så meget.
Hilsen Flemming.:streger:
Tillykke med den, vi skal lige have fundet en dag hvor jeg kan prøve den som du lovede, men vi ses jo på Søndag, så kan vi aftale nærmere, vejret skal vel også være lidt bedre, eller det betyder måske så meget.
Hej Flemming Det er ok
Hej Flemming
Det er ok på søndag, jeg skal holde bilen varm :willy_nilly:
Det er ok på søndag, jeg skal holde bilen varm :willy_nilly:
Hej claus Det lyder som om
Hej claus
Det lyder som om du har særlige kontakter til chevy, da den jo og hørt direkte fra kilden i detroit først kommer til salg her i USA I september/oktober 😜
Hilsen Helle direkte fra USA
Det lyder som om du har særlige kontakter til chevy, da den jo og hørt direkte fra kilden i detroit først kommer til salg her i USA I september/oktober 😜
Hilsen Helle direkte fra USA
-
Nogle kan,andre kan ikke, nu
Nogle kan,andre kan ikke, nu kan Claus:biggrinjester: tilfældigvis.
:yo:Fortsat rigtig god ferie:cool:.
:yo:Fortsat rigtig god ferie:cool:.
Hej på forum -Det er da
Hej på forum
-Det er da heldigt at Corvette folkene har fået taget alle de billeder af den nye Stingray, før de fik hyret hyret Claus som testkører :streger:, så kan man da altid mindes hvad det var de havde gang i !!
Men helt ærlig - den er s.. da lækkkkkker : http://www.chevrolet.com/new-2014-corvette/ :yo:
# 1031 Karsten
-Det er da heldigt at Corvette folkene har fået taget alle de billeder af den nye Stingray, før de fik hyret hyret Claus som testkører :streger:, så kan man da altid mindes hvad det var de havde gang i !!
Men helt ærlig - den er s.. da lækkkkkker : http://www.chevrolet.com/new-2014-corvette/ :yo:
# 1031 Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy