Jeg lurede lidt,da jeg modtog det månedlige Corvette magasin Corvette Fever October issue, og der udenpå magasinet stod "Final Issue Collecters Edition" ?
Hvad er nu det, jeg har betalt abonnement flere år frem i tiden, jeg køber nemlig to år af gangen for at opnå rabat. Er man nu blevet snydt igen ?
Men sådan forholder det sig heldigvis ikke. Corvette Fever startede engang først i halvfjerdserne og tiden går og klokken slår, bladet spillede en meget stor rolle i oprettelsen af The National Corvette Museum, men Fever smager jo lidt af "discofever" og trængte vel til en opfriskning, vil nogen sikkert mene. Corvette Fever er sådan lidt old school, i en tynd papirkvalitet, indholdet er vældig godt, men et decideret lækkert magasin vil man nok ikke kalde det.
Nu er det sådan at forlaget udgiver også et andet Corvette blad og det hedder "Vette", og i disse økonomisk mærkværdige tider, har bladudgivere det sikkert også svært, så hvad gør man ?
Jo man vælger at satse på et blad nemlig "Vette" og gør det 16 sider tykkere, i højlækkert glossy papir og jeg har allerede modtaget November nummeret (tal lige om at være forud for sin tid) og det er rigtigt flot og lødigt.
Der er masser af læsning om både C2 og jeg vil sige rigtigt meget om C3, herunder en glimrende fotoserie om hvorledes man pepper kabinen i en træt C3 op, men også C6 Lingenfelter osv osv.
Som abonnine på Corvette Fever får man så automatisk Vette istedet.
Så dette er skrevet for jer der ikke abonnerer, men som plager livet af en eller anden stakkels bladhandler i lufthavne eller andetsteds, nu hedder det altså Vette, nøjagtigt som i kalder jeres bil.
Fint blad.
Lykkemark
Bladet Corvette Fever kommer ikke mere, men..