En stor tak til alle der gav deres råd og input vedr. min interesse i en C2'er fra '64 billigt til salg "Hinsidan".
Banken var ikke samarbejdsvillige pga. alderen - de (Danske Bank) havde svært ved at se det som en fornuftig investering, men de lånte jo også Stein Bagger penge hele to gange så... Så jeg kom sgu til at købe en ZR-1'er fra '90 i England.
Den står nu på Bornholm og venter på plader og BEDRE vejr.
Anders
Tak til alle...
-
Banken var ikke samarbejdsvillige pga.
Banken var ikke samarbejdsvillige pga. alderen - de (Danske Bank) havde svært ved at se det som en fornuftig investering, men de lånte jo også Stein Bagger penge hele to gange så... Så jeg kom sgu til at købe en ZR-1'er fra '90 i England.
Jeg troede ellers det var alderen der gjorde dem til en fornuftig investering:rofl:
Sådan en ZR-1'er, er det ikke den med en 32 ventilet lotus maskine?:coolgleamA: (Du glemte billederne

Jeg trode en C2'er var
Jeg trode en C2'er var en sikker investering...
Jeps, det er den Lotus skulle udvikle toppene til, det endte op med en helt anden motor. Bygget hos Mariner marine motors pga. deres expertice.
Mht. billeder kan de ses på min profil - det lykkedes åbentbart ikke at få dem med indlæget.
Jeps, det er den Lotus skulle udvikle toppene til, det endte op med en helt anden motor. Bygget hos Mariner marine motors pga. deres expertice.
Mht. billeder kan de ses på min profil - det lykkedes åbentbart ikke at få dem med indlæget.
Tillykke med bilen, herligt model
Tillykke med bilen, herligt model du har købt :drool5:
Dejligt at høre at der kommer 300.000 - 400.000 mere i statskassen i år :seeya:
Så er der plads til lidt mere skatte lettelser i år :o
Mvh,
John
Så er der plads til lidt mere skatte lettelser i år :o
Mvh,
John
-
Dejligt at høre at der
Koster de det i afgift? Jeg kan kun finde en enkelt ZR-1'er på skats hjemmeside og den står til 127635 kr i reg afgift...
Art | Personbil | |||
Mærke | CHEVROLET | |||
Model | CORVETTE | |||
Typebetegnelse | ZR1000 TARGA | |||
Registreret 1. gang | 01/07-1990 | |||
Karosseri type / antal døre | TARGA | 2 døre | ||
Motor | 8 Cylindre | 5727 cc | 367 HK | 32 ventiler |
Gear / drivkraft / km | 006 / BENZIN / 106000 KM | |||
Ekstraudstyr | Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og køretøjets stand | |||
Værdiansat pr. | 30/03-2007 | |||
Oprindelig nypris incl.afg. | 0 | |||
Afgiftspligtig værdi | 73700 | |||
Registreringsafgift | 127635 | |||
Handelspris inkl. afgift | 201335 |
Aner det ikke, jeg kan
Aner det ikke, jeg kan bare huske at Gerbarts ZR1 koster 500-600.000kr.
Men hvis det "kun" er 125.000 er det da fedt.
Dejligt med spec. modeller her i DK, så har vi noget at kigge på........
/John
Men hvis det "kun" er 125.000 er det da fedt.
Dejligt med spec. modeller her i DK, så har vi noget at kigge på........
/John
Det er lige præcis det
Det er lige præcis det jeg har fået oplys hos Skat - og det er en af grundene til jeg faldt for den.
Så du må nok grave dybere i lommerne for at betale din personlige skat, John :rofl: Jeg betaler i forvejen mere end rigeligt :reddevil: - men som plaster på såret, skal du få en tur i bæstet hvis vi mødes og mon ikke vi gør det :seeya:
Lasses ZR-1'er er vist på mobile.de til ca. 375.000 så afgiften på de 125.000 - 130.000 passer vist meget godt.
Anders
Jeg ville gerne vise billeder af den i forb. med indlæget, men jeg kan sgu ikke finde ud af at "vedhæfte" dem.
Så du må nok grave dybere i lommerne for at betale din personlige skat, John :rofl: Jeg betaler i forvejen mere end rigeligt :reddevil: - men som plaster på såret, skal du få en tur i bæstet hvis vi mødes og mon ikke vi gør det :seeya:
Lasses ZR-1'er er vist på mobile.de til ca. 375.000 så afgiften på de 125.000 - 130.000 passer vist meget godt.
Anders
Jeg ville gerne vise billeder af den i forb. med indlæget, men jeg kan sgu ikke finde ud af at "vedhæfte" dem.