Hej alle,
Blot et lille teknisk spørgsmål.
Jeg mener, at min 73´er har lidt for meget ratslør. Inden jeg begynder at skille hele bilen ad, vil jeg blot høre, om det er nok at justere på justérskruen og kontramøtriken oven på styrehuset; eller er der andet jeg skal være opmærksom på ?
Den har P.S. og tilt/telescopic.
Mange sommer/vettehilsner fra,
Nils.
JUSTERING AF RATSLØR
Re: JUSTERING AF RATSLØR
Ja få en til at dreje hurtig frem og tilbage på rattet , læg dig ned og kig ind på pitman armen. Hvis den aksel der kommer ud af bunden på styrehuset flytter sig sideværts, må du nok hellere overveje at få styrehuset renoveret.
mvh Martin
mvh Martin
Hej Nils
Jeg sender dig en artikel om justering af styretøj -kan ikke finde ud af at få den på her.
mvh.
Steffen
Jeg sender dig en artikel om justering af styretøj -kan ikke finde ud af at få den på her.
mvh.
Steffen
Inden du skiller det hele ad så check lige at strammeren til tele funktionen er strammet til (drejet med uret). Hvis den ikke er strammet er der nemlig slør i rattet
Karsten

Karsten
Styrehus bør justeres op med moment, GM har designet det så det skal gå en smule trægt '; on center';
Hvis du justerer det forkert bliver det hurtigt slidt i stykker.
HEJ ALLE,
Tak for svarene, har nu justeret ';huset';, og det går perfekt; håber at det svarer til GM´s specifikationer !
Vi ses derude.
Nils.
Tak for svarene, har nu justeret ';huset';, og det går perfekt; håber at det svarer til GM´s specifikationer !
Vi ses derude.
Nils.