Bornholm dag 1

Alm. snak
LasseG436

Bornholm dag 1

Indlægaf LasseG436 » 25. jul 2008, 10:23

Så kom dagen hvor vi skulle afsted, vejret var perfekt, alt var pakket og klar, vi havde valgt at tage min kones Wildcat da vi skulle have 2 unger med, den nåede dog kun ind til samlingsstedet ved fields, så smed den al kølervæsken.

Vi måtte så se alle de fine vetter køre afsted uden os, til al held havde vi en reservebil stående klar i ringsted, og den leverede min partner i en rasende fart, så turen fort satte nu i en Firebird. Henrik havde afsat tid til sådanne uheld, så vi fik indhentet de øvrige så vi mødtes i Ystad.

Vel ankommen til Rønne, blev der taget godt imod os på havnen.

Herfra gik turen til sandvig ud til pepita, og prøv at se en smuk udsigt fra forruden af min bil

Bortset fra at mit batteri på bilen kun lige nåede Sandvig før det faldt sammen, gik turen perfekt, hotellet var fint, øllet var koldt, vejret var perfekt, og stemningen var høj.

Her er vi lige nede og indspicere de lokale havneforhold

Dagen blev afsluttet på Annette og Florents restaurant Kleopatra i rønne, i deres hyggelige gårdhave blev der serveret den bedste buffet man kan forestille sig.

Herefter blev der lige tid til en godnat lagkage hjemme på hotellet før stikket blev trukket ud.

Lasse(vaskeægte bornholmerturist)

Tilbage til "Generelt forum"