Jeg har fået nogle racer sæder, og mangler nogle sæde skinner,(de der man køre frem og tilbage på).
Jeg kan ikke finde dem hos ecklers!?,Min vette er en 69'er, og jeg ved ikke om de er de samme hele vejen fra 68-82, (men det kan jeg selv finde udaf, hvis du har nogle liggendene, og giver mig et kald.)
Kan også være int. I og købe to hele sæder. Stand underordnet (skal jo kun bruge skinnerne.)
MVH.
Mick Søgaard. :-)
Hjæææælp!!! Jeg mangler sæde skinner...
Re: Hjæææælp!!! Jeg mangler sæde skinner...
Prøv om du kan finde noget hos : http://www.corbeau.com/index.shtml
Jeg mener de også har 'skinner'..
Mvh
Rasmus
Jeg mener de også har 'skinner'..
Mvh
Rasmus
Jeg har sat Recaro sæder i min, og prøvede først at bruge de originale skinner, det kunne faktisk godt lade sig gøre, hvis man er lidt fiks på fingrene. Det viste sig dog hurtigt at jeg sad for højt i bilen, dvs. jeg stødte på rattet med benene. Jeg lavede derfor nogle beslag af fladjern, så sædet kunne komme så langt ned som muligt i bilen. Det betyder også at mine sæder sidder fast, men det er ok med mig.
Husk at sædet er en del af sikkerheden og at det skal sidde godt fast så det ikke løsner sig ved kollision, nyere c3'ere har bund i jern, det gør det lidt nemmere, hvis man ændrer der hvor sædet er skuet i skal 'klodsen' som er nittet i glasfiberen også flyttes.
Har et sæt 69 sædeskinner du kan købe, mail mig pnk@os.dk