Så er afgiften betalt og pladerne hentet, så nu kan det gode sommervejr godt begynde, så vi kan komme ud og køre en tur med kalechen nede.
Havde en seddel fra Rigsolitiet med ind på motorkontoret så nu kan der også komme kvadratisk nummerplade på 'snuden'.Damen ved skranken havde aldrig set sådan en dispentation før, så det tog lidt ekstra tid før hun havde ringet og fået bekræftet at den var god nok. Om 14 dage skulle jeg kunne hente den.
/Klaus
Klar til en god sommer.
Re: Klar til en god sommer.
Tillykke med pladerne.... Vi vil godt se fotos af vidunderet...!
OK.....Det kan altså lade sig gøre at få de kvardratiske plader som det første lige efter afgift betaling , og ikke som i et tidliger indlæg ,hvor der skulle søges efter at man har modtaget den aflange nr. plade ......Tillykke Klaus
-
Heh... Det var som at høre den flinke dame der ekspederede mig mandag eftermiddag på motorkontoret i Rødovre. Der stod jeg med et fint brev underskrevet af Fru Rønn Hornbech. Sådan et brev havde de godt nok ikke set før, men det har de nu, og der var ingen problemer. Nu venter man så bare så de 3 uger på en kvadratisk metalplade...