Der blev produceret 399 signerede Corvette Z06 Ron Fellows Speciel Edition, kun 33 kom til Europa og kun 1 til Scandinavien, nemlig denne #185.
Kun kørt 14.000 km. Med ny forstærket motor med ca. 600 HP bygget hos Corvette Performance Racing i USA.
Signeret af Ron Fellows, Johnny O'Connell og Jan Magnussen.
9593
Så er min Ron Fellows sat til salg
-
Så er min Ron Fellows sat til salg
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (52.45 KiB) Vist 6320 gange
Jeg har da danmarks fedeste
Jeg har da danmarks fedeste corvette.
-
Det har vi da allesammen,
Det har vi da allesammen, det er jo derfor vi har den Lasse.:thumbs:
-
Jeg har da danmarks fedeste
Jeg har da danmarks fedeste corvette.
For ikke at støde nogen har jeg ændret teksten i mit indlæg.
Flemming, din corvette er bare
Flemming, din corvette er bare så flot og den har en RIGTIG speciel historie, så det kan da ikke være andet end Danmarks Fedeste Corvette!
Selv om det er med biler som med børn (og hunde for den sags skyld), at ens egne altid er verdens bedste (og det er jo også sådan det skal være ), er det dejligt at kunne føle DIN begejstring for DIN bil, og der er mange, der er enige med dig i din tidligere, ucensurerede overskrift.
Det var bare lige det, jeg ville sige.... Hej...
Selv om det er med biler som med børn (og hunde for den sags skyld), at ens egne altid er verdens bedste (og det er jo også sådan det skal være ), er det dejligt at kunne føle DIN begejstring for DIN bil, og der er mange, der er enige med dig i din tidligere, ucensurerede overskrift.
Det var bare lige det, jeg ville sige.... Hej...
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
For ikke at støde nogen
For ikke at støde nogen har jeg ændret teksten i mit indlæg.
Måske jeg skulle have sat en smiley på mit indlæg, den ville måske have illustreret ironien i mit indlæg bedre.:yo:
-
Måske jeg skulle have sat
Måske jeg skulle have sat en smiley på mit indlæg, den ville måske have illustreret ironien i mit indlæg bedre.:yo:
Grebert, jeg kender dig godt nok til at forstå ironien, men jeg syntes selv at min tekst var lidt for selvfed.
No bad feelings.
Vette hilsen Flemming.:yo: