Pensionsalderen

Alm. snak
Lolk

Pensionsalderen

Indlægaf Lolk » 30. apr 2015, 17:55

Og dette er ikke noget jeg har snuppet fra Henrik, men fra en anden person.

Når man bliver pensioneret, får man masser af tid til at forsøge at forstå kvinder.
Her er nogle personlige oplevelser:

Min kone sætte sig ved siden af mig i sofaen, hvor jeg sidder og zapper med TV fjernbetjeningen.
Hun spørger: Hvad er der på TV?
Jeg svarer: Støv.
Og så begynder skænderiet.

Min kone tænker over, hvad hun kunne ønske sig i anledning af vores bryllupsdag, hun siger : Jeg ønsker mig noget, som er fuld af energi, og som kan gå fra 0 til 130 på 3 sekunder.
Så købte jeg hende en badevægt.
Og så begyndte skænderiet.

Plæneklipperen var gået i stykker, min kone bad mig om at reparere den. Men jeg har så meget andet at se til: min bil, fiskeri, mine venner osv... Så en dag, for at få mig til at få dårlig samvittighed, sætter hun sig på plænen og klipper græsset med en lille brodersaks.
Så tog jeg en tandbørste, lagde den ved siden af hende og sagde: Når du er færdig med plænen kunne du måske feje i entréen.
Og så begyndte skænderiet.

Min kone så sig i spejlet. Hun var ikke tilfreds, med det hun så. Hun sagde til mig: Jeg føler mig forfærdelig, jeg ser gammel ud, tyk og grim. Jeg har virkelig behov for, at du giver mig en kompliment.
Jeg svarede hende : Dit syn er da perfekt.
Og så startede skænderiet.

Min kone og jeg deltog i en genforeningsfest for gamle skolekammerater, da jeg så en mand fuldstændig pløret, der drak det ene glas efter det andet.
Jeg spurgte min kone: Kender du ham?
Ja sagde hun med et suk: Vi kom engang sammen. Han startede med at drikke da vi slog op, og han har drukket lige siden.
Jeg svarede: Hvem kunne tro, at man kunne blive ved med at fejre det i så lang tid.

Da min kone kom hjem i går aftes, bad hun mig om at tage hende med i byen et dyrt sted.
Jeg tog hende med til en benzinstation.

I supermarkedet spurgte jeg min kone, om vi skulle købe en kasse øl til 25 euro. Hun sagde nej og uden at spørge mig købte hun en krukke med revitaliserende hudcreme for 15 euro, jeg bemærkede, at kassen med øl var mere effektiv til at få mig til at synes hun var smuk.

Den anden dag spurgte jeg min kone, hvor hun ønskede at tage hen på vores bryllupsdag.
Hun svarede: Et sted hvor jeg ikke har været i lang tid.
Jeg foreslog hende at gå ud i køkkenet.

Altså de bliver sure for ingenting.

Hvordan forstår man dem. Det er ikke nemt!

Mvh lolk

usa1#137-841

Og da du så viste

Indlægaf usa1#137-841 » 30. apr 2015, 19:16

Og da du så viste Ghislaine dette fine opslag. Så startede skænderiet. :smilielol5::smilielol5::beatdeadhorse5::nopity:

(udmeldt) Henrik Berg

Det er et helvede det

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 30. apr 2015, 19:16

Det er et helvede det du må slås med Lolk

Tilbage til "Generelt forum"