Første øv køretur
-
Første øv køretur
Ja så fik jeg plader på min Corvette Øv skulle havde ventet. Alt gik galt på første kører tur. Jeg kommer kørende ud ad de små veje ved Løvenborg slot et stort hul i vejen næsten 15 cm dybt og lidt over 1 meter langt dukker op lige efter et sving farten var helt nede men jeg kunne ikke nå at undvige. Pis og helvede. Fronten får et godt tryk motorhjelm ligeså den ene skærm flækker. Så ingen god påske til mig. Er pissesur over kommunen og vil selvfølgelig forlange de betaler fordi en mand kommer ud til mig og siger at han har sagt det til kommunen 2 gange uden det er blevet lavet. Hold kæft hvor jeg er sur.
- Vedhæftede filer
-
- 1 april.jpg (61.41 KiB) Vist 7156 gange
-
Så er det da heldig
Så er det da heldig at det er 1. April.
Hej Henrik Maximalt ærgerligt. Vi føler
Hej Henrik
Maximalt ærgerligt. Vi føler med dig.
Spændende om dit krav på erstatning anerkendes i kommunen - det er vel deres vej?
søg evt bistand i dit forsikringsselskab. Der er mange fortilfælde hvor kommuner har måttet betale skader på forruder og lak, når de har lagt et slidlag af løse sten ovenpå asfalt.
Held og lykke med søgsmålet. PS: Jeg har en dejlig Kia, super træfbil. Den kan du evt. Leje til vennepris
mvh Frank1228
Maximalt ærgerligt. Vi føler med dig.
Spændende om dit krav på erstatning anerkendes i kommunen - det er vel deres vej?
søg evt bistand i dit forsikringsselskab. Der er mange fortilfælde hvor kommuner har måttet betale skader på forruder og lak, når de har lagt et slidlag af løse sten ovenpå asfalt.
Held og lykke med søgsmålet. PS: Jeg har en dejlig Kia, super træfbil. Den kan du evt. Leje til vennepris
mvh Frank1228
-
Du er en rigtig ven.
Du er en rigtig ven. Kan den lave 8 taller
-
Ja Hans Jørgen det er
Ja Hans Jørgen det er en rigtig lorte dato sådan noget sker. Men imorgen er skaden nok ligeså stor
Kia'en er ikke rigtig god
Kia'en er ikke rigtig god til 8 taler. Måske et enkelt lille dobbel l. ........
Frank1228
Frank1228
-
Efter en skod dag i
Efter en skod dag i går, hvor man var skide sur på kommunen og ked af skaderne på bilen. Gik jeg med skælvende ben ud i garagen for at se på skaderne. Jeg måtte nive mig i armen 2 gange og slå hoved ind i væggen 3 gange for at være sikker på jeg ikke sov, jeg skreg så højt at Hanne kom løbende ud med en brødkniv. Da hun så jeg var alene, sagde hun hvad sker der lige, hele kroppen rystede på mig og det er et stort område vi taler om, og med skælvende stemme sagde jeg, bilen, bilen har ingen skader mere. Det er jo et helvede med 1. April. God påske
Hej Henrik Det var da en
Hej Henrik
Det var da en god nyhed.
Du bør nok sagsøge kommunen alligevel - din bil har brug for at nogen tager sig lidt af den😇
Frank1228
Det var da en god nyhed.
Du bør nok sagsøge kommunen alligevel - din bil har brug for at nogen tager sig lidt af den😇
Frank1228