New Member of Corvette club Denmark/ nyt medlem af corvette klub Danmark

Alm. snak
Captbiggles

New Member of Corvette club Denmark/ nyt medlem af corvette klub Danmark

Indlægaf Captbiggles » 27. feb 2015, 01:13

Hello corvette friends from Denmark. I will introduce myself to you all.
My name is arjen and I am from the Netherlands. Me and my wife are members from the dutch Heartbeat Corvette Club. (500 members). Every year we and some friends tried to go to foreigneetings with our corvettes. The last years we went to UK, Germany, Luxemburg, US,Belgium, Italie and for this year we are going to Sweden and to Denmark. We will be on the midsummer meeting in june in Denmark. The weekend before we are in Ölland Sweden to visit the Sweden Corvette club.
We like to meet other Corvette enthousiast abroad and see how they are enjoying this fine supercar.
I am driving a 2001 Navy Blue Coupe. My former car was a 1972 LT-1 Corvette Stingray Targa.
So I hope I can talk to some danish Corvette people on this meeting. Cya all Later
Arjen and Esther Kersten

Here a google translateversion of my post.(sorry for the language faults)
Her en google translateversion af mit indlæg. (Sorry for de sproglige fejl)

Hej Corvette venner fra Danmark. Jeg vil mig selv til jer alle.
Mit navn er Arjen og jeg er fra Holland. Mig og min kone er medlemmer fra den hollandske Heartbeat Corvette Club. (500 medlemmer).
Hvert år vi og nogle venner forsøgte at gå til foreigneetings med vores korvetter. De sidste år gik vi til England, Tyskland, Luxembourg, USA, Belgien, Italie og for dette år vi til Sverige og til Danmark.
Vi vil være på midsommer møde i juni i Danmark. Weekenden før vi er i Olland Sverige for at besøge Sverige Corvette klubben.
Vi kan godt lide at møde andre Corvette enthousiast udlandet og se, hvordan de nyder denne fine superbil.
Jeg kører en 2001 Navy Blå Coupe. Min tidligere bil var en 1972 LT-1 Chevrolet Corvette Targa.
Så jeg håber, at jeg kan tale med nogle danske Corvette mennesker på dette møde. Cya alle senere
Arjen og Esther Kersten

Hoffa

Hi hi Welcome to both of

Indlægaf Hoffa » 27. feb 2015, 06:52

Hi hi

Welcome to both of you to the Corvette Club Danmark :-)

Best
David # 899

Anni

Warm welcome to both of

Indlægaf Anni » 27. feb 2015, 15:46

Warm welcome to both of you! We look forward to meeting you in June!

All the best from
Peter :yo:& Anni:sh:
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

Tilbage til "Generelt forum"