CCD på Facebook ?

Alm. snak
usa1#137-841

Jeg håber fb kan bruges

Indlægaf usa1#137-841 » 14. jan 2015, 09:16

Jeg håber fb kan bruges som et supplement og at CCD vil bestå i fremtiden også. Jeg betaler gerne de 400kr for at være med i CCD, som jeg også regner for mere seriøs end fb.

FB er jo kun et supplement til vores hjemmeside og er måske mere til Corvette relateret sjov og spas for ALLE, hvor CCDs hjemmeside er den seriøse afdeling.

usa1#137-841

Foretrækker klart hjemmesiden. Prisen for

Indlægaf usa1#137-841 » 14. jan 2015, 09:22

Foretrækker klart hjemmesiden.

Prisen for medlemskab er ok, men bladet er mindre vigtigt og kan evt. laves elektronisk.

Facebook er fint til nogle ting, men det er nok ikke det jeg vil være specielt aktiv.

Det burde heller ikke være nødvendigt med flere Corvette Klubber i lille DK, men det er en anden snak :-)

Tak til dem der bruger deres tid på klubarbejdet !!!

Jeg tror at langt de fleste er glade for at modtage bladet og når dette kan dækkes af CCD for en medlemspris på kr. 1,10 om dagen er der da ikke noget at betænke sig på.

Hilsen Flemming.

(udmeldt) Henrik Berg

Hjemmesiden lukker ikke på grund

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 14. jan 2015, 09:28

Hjemmesiden lukker ikke på grund af facebook. Hvor hjemmeside er vigtig, den er røv kedelig da ingen skriver på den. Jeg har forsøgt med sjove indlæg, men ingen respons og ellers kun negative, da nogle mener det ikke hører til på hjemmesiden. De tager fejl alt liv på siden er godt, ellers gider folk ikke gå ind på den. Når jeg skriver på FB kommer der massere af respons der giver en lyst til at forsætte. Men vores hjemmeside er meget vigtig uden den ingen club da det er den måde vi får fat i hinanden på. Uden club vil der ikke være så mange træf og det vil Ebbe ud på FB

Anni

HØRT HØRT - Henrik. Men -

Indlægaf Anni » 14. jan 2015, 10:42

HØRT HØRT - Henrik.

Men - dette emne dukker op hvert eneste år fra vi går i vinterhi til vi dukker op med bilerne igen til Forårsmønstring. I modsætning til tidligere år, synes jeg da der er mere liv på klubbens forum denne vinter.

Så.. "No worries, Mate".

Mange vette-hilsner
Anni

Hjemmesiden lukker ikke på grund af facebook. Hvor hjemmeside er vigtig, den er røv kedelig da ingen skriver på den. Jeg har forsøgt med sjove indlæg, men ingen respons og ellers kun negative, da nogle mener det ikke hører til på hjemmesiden. De tager fejl alt liv på siden er godt, ellers gider folk ikke gå ind på den. Når jeg skriver på FB kommer der massere af respons der giver en lyst til at forsætte. Men vores hjemmeside er meget vigtig uden den ingen club da det er den måde vi får fat i hinanden på. Uden club vil der ikke være så mange træf og det vil Ebbe ud på FB
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

Tilbage til "Generelt forum"