Kære venner
Tak for rådene, alle lamperne er slukket så jeg prøver med et amperemeter og tager så sikring for sikring indtil jeg finder den relevante kreds.
Jeg har faktisk et andet og større problem nu, som måske har noget med strømtyven at gøre. Starteren har ved flere lejligheder ikke gået i indgreb, når jeg drejer nøglen. På displayet bliver den røde P-advarselsfirkant til højre samt den gule 'anti loc' tekst tændt, når jeg drejer nøglen, og samtidig hører jeg et relæ bag ved displayet klikke, men starteren går ikke i indgreb. Jeg har så ladt bilen stå to-tre timer og så starter den igen upåklageligt. Det er sket nogle gange, når jeg har kørt den et stykke tid, standser den og starter den måske efter et par minutter. En gang skete det i en vaskehal. Det er aldrig sket, når jeg starter bilen kold om morgenen.
Har nogen et godt bud på fejlen.
På forhånd tak
Strømtyv C4 og el problemer
Re: Strømtyv C4 og el problemer
det er et helt almindeligt problem at startere bliver for varme pga varmen fra udstødningsmanifold/headers, problemet viser sig somregel først efterhånden som starteren får nogle år på bagen, problemet er som regel løst med en ny starter og et tilhørende heatshield.