Hjemme igen fra Le Mans og Flemming.

Alm. snak
Lykkemark

Hjemme igen fra Le Mans og Flemming.

Indlægaf Lykkemark » 18. jun 2012, 22:09

Så blev Le Mans 2012 klaret igen.

Man er blevet mere magelig med årene, så væk er busturen og for anden gang blev det med fly via K-rejser.

Ankomsten fandt sted torsdag eftermiddag på K-Camp'en. Luftmadrassen blev pumpet på pumpestationen. Jeg havde valgt at købe min madras hjemmefra, og da jeg ville ligge lidt mageligt, havde jeg købt en dobbelt. Det viste sig at være både godt og skidt. Det der var skidt var at den var så stor, at der faktisk ikke var plads til kufferten ved siden af madrassen, det der var godt var, at det viste sig at den tabte lidt luft, men det kunne kompenseres via vægtforøgelsen af kufferten.:yo:

Derefter skulle der hilses på gamle bekendte fra de foregående otte år, dette foregår i baren. Så er der grillfest, og derefter over til banen til tidskørsler.

Fredagen er dagen jeg vil tale om idet i allerede kender resultatet af Le Mans 2012

Om Fredagen kl ca 17.00 starter kørerparaden i Le Mans by. Den handler om at kørerne i løbet bliver kørt gennem byen i veteranbiler, og tiljubles, det handler om optog af forskellige orkestre, denne gang var Helsingør Pigegarde her, det handler om fremvisning af biler som vi aldrig ser og hører på vore breddegrader, Lagonda, Bugatti, Koenigsegg,osv osv you name it, de var der. Så kommer Corvetterne, det starter med en række C6 og et par C5, og pludselig ser jeg en hvid "Ron Fellows" og jeg siger til sønnen: "Jeg kender sg'u een der hedder Flemming der har såden een", og pludselig ser jeg at det er Flemming, (kunne ikke se fruen fra min plads), der sidder der og ligner en nyslået 20' krone". Flemming er helt væk i "vettehimlen" fordi han ved at 20 meter efter skal han køre op på en rampe på byens torv. Han hører ikke at jeg råber: HAJJJJ Flemming"

Nu bliver det så løbsdag det vil sige Lørdag, klokken er sådan ca 14 et eller andet, vi sidder oppe på vore pladser på Dunlop tribunen, og pludseligt kommer "Vetterne", og der kommer han knageme igen ham Flemming, rullende op af banen, folk klapper løs, det gør jeg også (samtidig er jeg meget misundelig).

Flemming, uanset resultatet af selve ræset, er jeg sikker på at du og fruen har haft en kanonweekend, det kommer nok ikke meget bedre, når man har været mellem så få udvalgte (vel ca 7 stks).

Rigtigt stort tillykke med oplevelsen:party:

Ham der Lykkemark

C4JOY1

Hej Lykkemark Lige så du ved

Indlægaf C4JOY1 » 19. jun 2012, 00:10

Hej Lykkemark
Lige så du ved hvordan det ser ud når man kører på banen, så er her et frisk billede fra 2012, du har ret det var fedt.

vh
Leif
6385

cjh-904

Hej Lykkemark Lige så du ved

Indlægaf cjh-904 » 19. jun 2012, 13:20

Hej Lykkemark
Lige så du ved hvordan det ser ud når man kører på banen, så er her et frisk billede fra 2012, du har ret det var fedt.

vh
Leif6380

Hej Leif

Det virker sku godt det billede, prøv lige igen ellers må jeg jo sætte mine ind:drool5:

usa1#137-841

Hej Lykkemark. Joh, det var skam

Indlægaf usa1#137-841 » 19. jun 2012, 15:53

Hej Lykkemark.

Joh, det var skam en fed tur, det var min søn Brian der var med i bilen, derfor så du ikke Grethe.

Lige idet jeg gassede op på paraden, sagde Brian "Der er en der råbte Flemming" så jeg har gået og tænkt på hvem det kunne være, men du får så en hilsen her.

På banen var det rigtig fedt i forhold til 2009.

Jeg havde besluttet mig for at Brian skulle have lov til at køre denne gang, jeg havde jo prøvet det een gang, i skulle have set hans ansigt da han skulle til at stige ind i passager siden og jeg sagde: Hvad skal du? Det er da din tur til at køre, han blev helt rystet og smilet bredte sig helt op til begge ører, jeg havde fået Leif til at være parat med Cameraet, FEDT, det var også sjovt at sidde ved siden af.

Der var ingen Aston Martin foran os til at holde tempoet nede, vi skulle køre som anden bil efter en dansk C2 fra Kims Garage, men banen var desværre ikke helt tør, så i første sving gav kim for meget gas og kom til at holde på tværs af banen, Brian stoppede op og ville vente på at Kim fik vendt bilen, men jeg sagde BARE KØR og så satte vi efter Pace Car som var en 4x4 Audi som efter et stykke tid lukkede helt op for gassen.

Brian turde ikke følge ham i de våde sving, men på Mulcerne langsiden hentede vi ham igen.

Til trods for den langsomme start og våd bane, kørte vi omgangen på 5.25 så det var da meget godt.

Vi ses til Sommertræffet og husk at alle jer der ikke har tilmeldt jer, alligevel kan møde op til udstilling og udflugt.

Hilsen
Flemming.:streger:

C4JOY1

hej Claus Kan du se billedet

Indlægaf C4JOY1 » 19. jun 2012, 16:00

hej Claus
Kan du se billedet nu
vh
Leif

Benny J

Hej med jer Sådan ser det

Indlægaf Benny J » 24. jun 2012, 16:35

Hej med jer
Sådan ser det ud LIVE når man kører gennem målområdet og under Dunlop broen ca en time før det rigtige løb starter :-), og JA, det er FEDT!!!!

[video=youtube_share;_m-F4FjWF9g]http://youtu.be/_m-F4FjWF9g

MVH
Benny J 1285

(udmeldt) Tommy .E

Nå Leif:party: Så løkkeds det at

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 14. jul 2012, 22:58

Nå Leif:party:
Så løkkeds det at komme ud at køre en tur på banen ;-) det er bare sååååååååå stort:drool5:
MVH Tommy. E

C4JOY1

Jeps og med udskridning i

Indlægaf C4JOY1 » 15. jul 2012, 10:55

Jeps og med udskridning i en af kurverne bliver det ikke bedre

vh
Leif

Tilbage til "Generelt forum"