Hej alle
Hvor er det lige man får sin uindregistrerede, ikke leasede C5 stilstandsforsikret,
uden at man skal til at flytte det halve af de øvrige forsikringer?
Allan
Stilstandsforsikring af C5
Stilstandsforsikring af C5
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Allan. Jeg kan ikke svare
Hej Allan.
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg har en løsning på dit problem.
Vi smider Tildes audi ud af garagen, så kan din c5er holde på hendes plads.
PS. Er der vinterdæk på vognen ?
Mvh Ole:reddevil:
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg har en løsning på dit problem.
Vi smider Tildes audi ud af garagen, så kan din c5er holde på hendes plads.
PS. Er der vinterdæk på vognen ?
Mvh Ole:reddevil:
:rofl::rofl::rofl: Tak for buddet Ole, ved
:rofl::rofl::rofl:
Tak for buddet Ole, ved ikke om de laver vinterdæk i 305/30/19,
men med en frihøjde på ca. 9 cm. gør det nok ikke meget forskel.
Ku' du virkelig nænne at Tilde sku' skrabe sne af Audien hver morgen?
Tjaee:noide:
Allan
Tak for buddet Ole, ved ikke om de laver vinterdæk i 305/30/19,
men med en frihøjde på ca. 9 cm. gør det nok ikke meget forskel.
Ku' du virkelig nænne at Tilde sku' skrabe sne af Audien hver morgen?
Tjaee:noide:
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Allan Jeg har selv stået
Hej Allan
Jeg har selv stået med samme udfordring, og det er svært at forhandle med de kære forsikringsfolk.
Men løsningen for mig blev at sige farvel til Tryg, fordi de ikke er glade for specielle biler, og goddag til TOP som godt kan håndtere specielle biler. Alm. Brand var også en mulighed.
Jeg har også en motorcykel som også var i Tryg, men den var TOP ikke helt glade for, så den fik en aftale i et 3. selskab. Min Corvette blev stilstandsforsikret i TOP uden problemer for ca. 4 K om året (12 mdr.)
Jeg håber du finder en fornuftig løsning til Smølfen
Mvh Frank
Jeg har selv stået med samme udfordring, og det er svært at forhandle med de kære forsikringsfolk.
Men løsningen for mig blev at sige farvel til Tryg, fordi de ikke er glade for specielle biler, og goddag til TOP som godt kan håndtere specielle biler. Alm. Brand var også en mulighed.
Jeg har også en motorcykel som også var i Tryg, men den var TOP ikke helt glade for, så den fik en aftale i et 3. selskab. Min Corvette blev stilstandsforsikret i TOP uden problemer for ca. 4 K om året (12 mdr.)
Jeg håber du finder en fornuftig løsning til Smølfen
Mvh Frank
Hej Allan Hos Alm.Brand koster det
Hej Allan
Hos Alm.Brand koster det 11 % af kaskopræmien for stilstand. Du skal afmontere pladerne og opbevare dem et sikkert sted (krav). Når der er stilstand på en bil, betyder det at der stadig er kasko på, men at kørselskasko delen er undtaget....Derfor må der ikke være plader på bilen...Vh Thomas (forsikringsmand)
Hos Alm.Brand koster det 11 % af kaskopræmien for stilstand. Du skal afmontere pladerne og opbevare dem et sikkert sted (krav). Når der er stilstand på en bil, betyder det at der stadig er kasko på, men at kørselskasko delen er undtaget....Derfor må der ikke være plader på bilen...Vh Thomas (forsikringsmand)