Jeg har lige købt en C6 Convertible fra 2006, som står i atlanta georgia.
Tirsdag d. 28 juni tager Carina og jeg derover for at hente den. Vores plan er at køre ned til St. Augustine i florida før vi vender snuden nordpå, vi skal selvfølgelig gennem Washington DC og Atlantic city før Corvetten bliver afleveret til Titan i New jersey 16 dage senere.
Det er min første tur til østkysten, så hvis nogen af jer har gode tip til hvad vi kan opleve på denne rute vil vi meget gerne høre om det.
4976
Usa tur på østkysten i nyindkøbt C6
Usa tur på østkysten i nyindkøbt C6
- Vedhæftede filer
-
- CORVETTE 06.jpg (47.72 KiB) Vist 3891 gange
Hej Lasse Jeg ville besøge Boston,
Hej Lasse
Jeg ville besøge Boston, new Port og sidst men ikke mindst Providence.
Hilsen Bondemand
Jeg ville besøge Boston, new Port og sidst men ikke mindst Providence.
Hilsen Bondemand
-
Hej Lasse. Jeg er her
Hej Lasse. Jeg er her ovre nu, hvis i kan nå det så er der Nascar race i Daytona d 2 juli. Min kærest og jeg har bestilt billetter. Vi er på vej tværs over fra Los Angeles til Miami. Og er nu pt i Louisiana. Indtil nu en rigtig fed tur! Håber også i får en dejlig tur, og tillykke med jeres nye C6. Den ser virkelig flot ud. Hilsen Lars
ØV ØV ØV, blev snydt
ØV ØV ØV, blev snydt af sælger, jeg tror slet ikke han havde bilen da det kom til stykket, tror bare han prøvede at score en ordentlig bunke dollars fra en naiv europæer, men den gik ikke.
Nå men det ændrede ikke ved at jeg stod i atlanta tirsdag aften uden corvette som planlagt. Med jetlag vågner man jo tidligt, så jeg fik scannet nettet for alle C6 corvetter inden for 100 miles omkreds. Derefter lejede jeg en bil for at køre ud at kigge. Heldigvis var min første prioriterede ikke solgt og den levede op til mine høje forventninger, så kl. 10 onsdag formiddag blev jeg ejer af en gul 2009 Corvette Convertible
LS3 Hertz edition med paddleshift HURRA.
Nyder nu solen 95-100 fahrenheit, har lige plasket rundt i poolen en times tid på hotellet.
5022
5023
Nå men det ændrede ikke ved at jeg stod i atlanta tirsdag aften uden corvette som planlagt. Med jetlag vågner man jo tidligt, så jeg fik scannet nettet for alle C6 corvetter inden for 100 miles omkreds. Derefter lejede jeg en bil for at køre ud at kigge. Heldigvis var min første prioriterede ikke solgt og den levede op til mine høje forventninger, så kl. 10 onsdag formiddag blev jeg ejer af en gul 2009 Corvette Convertible
LS3 Hertz edition med paddleshift HURRA.
Nyder nu solen 95-100 fahrenheit, har lige plasket rundt i poolen en times tid på hotellet.
5022
5023
- Vedhæftede filer
-
- 2.jpg (43 bytes) Vist 3890 gange
-
- 1.jpg (43 bytes) Vist 3890 gange
Hej Karina og Lasse Tillykke med
Hej Karina og Lasse
Tillykke med den flotte nye bil.
( er kalechen elektrisk ) :smilielol5:
Karina og dig må forsat have en god tur.
Edel 1090
Edel 1090
Hej Karina og Lasse Tillykke med
Hej Karina og Lasse
Edel 1090
Selvfølgelig er kalechen elektrisk