Hej alle "Vettefolk".
Er der nogle som ligger inde med nyt vedr. LeMans 2011. Bliver der en Corvettecamp i år og er der nogle fra DK som kører derned. ?
Vh Allan # 983
LeMans 2011
MmmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmm LeMans..... Har godt nok
MmmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmm LeMans..... Har godt nok MEGET lyst til at stå i aften solen ved Esses med en kold øl og høre bilerne blæse forbi lige nu......
..Nå men jeg har intet hørt fra Frankring vedr. campen, men han plejer heller ikke at være i særlig go tid.
Måske Leif har noget nyt?
..Nå men jeg har intet hørt fra Frankring vedr. campen, men han plejer heller ikke at være i særlig go tid.
Måske Leif har noget nyt?
Hej Alle Næ ikke endnu, som
Hej Alle
Næ ikke endnu, som Lars skriver er Gerard(kontaktperson) nærmest traditionelt sent ude med info, jeg kaster dem på siden lige så snart jeg har noget, har prøvet tidligere år at rykke for info, det blev det ikke bedre af.
vh
Leif
Næ ikke endnu, som Lars skriver er Gerard(kontaktperson) nærmest traditionelt sent ude med info, jeg kaster dem på siden lige så snart jeg har noget, har prøvet tidligere år at rykke for info, det blev det ikke bedre af.
vh
Leif
-
Hej Leif. Kører du til
Hej Leif.
Kører du til LeMans i år. ?
Vh Allan #983
Kører du til LeMans i år. ?
Vh Allan #983
Hej Allan Nej det gør jeg
Hej Allan
Nej det gør jeg ikke, har fået ny motor i med ny teknologi og det driller lidt, desuden kan jeg se at der er dejligt mange aktive mennesker der arrangerer træf i Danmark og det prioriterer jeg, når der er mennesker i klubben der gider gøre noget for os andre, stor ros til dem der binder an med det.
vh
Leif
Nej det gør jeg ikke, har fået ny motor i med ny teknologi og det driller lidt, desuden kan jeg se at der er dejligt mange aktive mennesker der arrangerer træf i Danmark og det prioriterer jeg, når der er mennesker i klubben der gider gøre noget for os andre, stor ros til dem der binder an med det.
vh
Leif
OT. Det ska vi da
OT. Det ska vi da høre mere om det der Leif???
Hej allesammen Anita og jeg
Hej allesammen
Anita og jeg har lige besluttet at vi tager til LeMAns i år, har dog endnu ikke besluttet hvor vi skal bo, hvor længe o.s.v. - er der nogen der har konkrete planer, og er interesserede i at følges, så giv lige lyd.
Vi er LeMans nybegyndere
Hilsen Karsten
Anita og jeg har lige besluttet at vi tager til LeMAns i år, har dog endnu ikke besluttet hvor vi skal bo, hvor længe o.s.v. - er der nogen der har konkrete planer, og er interesserede i at følges, så giv lige lyd.
Vi er LeMans nybegyndere
Hilsen Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy

Hej hej Knægten og jeg tager
Hej hej
Knægten og jeg tager nok også en lille tur til Lemans i år også....knægten har været der før og det er første gang for mig, vi kører nok torsdag aften og melder nok til via den franske club
Vi følges gerne med andre, så lad os da koordinerer lidt nærmere....
PS. Er der nogen som har kontakt adr osv. til den franske club, med tilmeldings ec.
Med venlig hilsen
David # 899
Knægten og jeg tager nok også en lille tur til Lemans i år også....knægten har været der før og det er første gang for mig, vi kører nok torsdag aften og melder nok til via den franske club
Vi følges gerne med andre, så lad os da koordinerer lidt nærmere....
PS. Er der nogen som har kontakt adr osv. til den franske club, med tilmeldings ec.
Med venlig hilsen
David # 899