Indlægaf (udmeldt) Anders » 7. feb 2011, 15:10
5 uger i en C3'er og tusindvis af miles - uha det lyder som om i skal lægge lidt til side (både tid og penge) til reps også. De går i stykker ganske ofte de kære kræ. Nu ved jeg ikke allermest om C3'eren, men det er nok ikke meget anderledes end C2'eren og min kunne tihvertifald ikke klare en tur tværs over Amerikanos (eller rettere det tror jeg ikke).
Skal det ikke absolut være en C3, så overvej at leje eller købe en nyere Corvette og kør størstedelen af turen i den. Holder den perfekte bil i Miami eller lidt længere inde i landet, kunne man jo så tage den derfra. Hvis det oven i købet er en BB i vælger, så kan i kun klare 1-2 timer i den ad gangen alligevel, så skal i have nyrerne sat på plads igen og ørerne skal køles ned.
Jeg tror dog inden i gør noget som helst, så skal i ringe til Lasse og så ender det jo måske med at han får solgt jer en bil i DK så :), men jeg fornemmer at han om nogen har styr på den med at samle biler op i USA og fræse rundt i dem derovre.
Ang. sites, så er der et HAV af dem - se også på eBay, hvor mange forhandlere annoncerer deres biler og der er de allermest i konkurrence. Få også en synsmand (man kan bl.a. hyre dem direkte fra eBay) til at se på den bil i køber, især når/hvis i skal ud og køre så langt i den. Fortæl ham at det er meningen at i vil køre tværs over USA og så hør hvad han siger til det. Igen ved Lasse en hel del om dette og har også kontakter til forhandlere i kan stole på, er jeg sikker på.
og så er der vist bare at sige "VELKOMMEN TIL"... og "RIGTIG GOD TUR"
Anders