Tirsdag 2 november var jeg nede i rotterdam og hente mine 2 corvetter, som jeg havde købt i californien henholdsvis 31 august og 1 september, imponerende hurtigt
hjemtransport, stor tak til titan shipping. Grunden til at de skulle hentes i rotterdam er jo selvfølgelig at der kan de indfortoldes til 6%, istedet for 37,5% som det jo er her i danmark.
Turen på 1600 km blev overstået på godt 20 timer, og hvergang jeg holdt stille var der nogen henne og tage billeder af det fine træk med den fine last, selv sågar imens jeg kørte var der folk der kørte op på siden for at fotografere, man skulle næsten tro at det var et par ikke frigivede prototyper jeg kørte med.
Nå men pointen er at jeg kan varmt anbefale at bruge titans løsning ind over holland, det har bare fungeret optimalt helt uden problemer. Og to måneder fra den dag de blev købt i californien til de nu står på min adresse, det kan vist ikke gøres hurtigere.
4459
2 Corvetter fra Rotterdam
2 Corvetter fra Rotterdam
- Vedhæftede filer
-
- CORVETTETRANS.jpg (92.99 KiB) Vist 3627 gange
-
Hej Lasse Bliver de til salg...
Hej Lasse
Bliver de til salg... eller de er måske solgt på forhånd :)
Bare hvis jeg skulle ha´ en "back-up" Vette :) og du plejer jo ikke at komme hjem med noget der ikke er iorden ;-)
Og typisk den Danske regering, de forhøjer import-tolden, og 2 min efter finder vi en billigere måde at gøre det på... man skulle tro det er børn der vedtager den slags... eller nej, børn er faktisk klogere end politikere :-D
Hilsen
Jørgen-SilverBlue
Bare hvis jeg skulle ha´ en "back-up" Vette :) og du plejer jo ikke at komme hjem med noget der ikke er iorden ;-)
Og typisk den Danske regering, de forhøjer import-tolden, og 2 min efter finder vi en billigere måde at gøre det på... man skulle tro det er børn der vedtager den slags... eller nej, børn er faktisk klogere end politikere :-D
Hilsen
Jørgen-SilverBlue
Hej Jørgen De bliver begge sat
Hej Jørgen
De bliver begge sat til salg
Ring til mig på 20643878 hvis du vil høre mere
De bliver begge sat til salg
Ring til mig på 20643878 hvis du vil høre mere
....hov, hr. Blue Hvad er nu
....hov, hr. Blue
Hvad er nu det for noget, med en back up vette ???
JR
Hvad er nu det for noget, med en back up vette ???
JR
Hej Lasse Bliver de til salg...
Hej Lasse
Hilsen
Jørgen-SilverBlue
Så er de sat til salg, du kan se dem begge under corvette salg her på siden