Hej
Jeg har også modtaget brevet.
Efterhånden er det da mange penge, personen har brugt,
Til ingen verdens nytte.
Edel 1090
Post i dag
Hej med jer Har også modtaget
Hej med jer
Har også modtaget brevet. Ja det kan ikke bruges til noget som helst. Det er jo ikke til at finde ud af hvad der er op eller ned.
Mit brev kommer fra Sydjyllands postkontor.
Hvis du læser det som sendt fra en anden klub hjælper det lidt på det, da vedkommende selv har lagt tekst ind, men hvad det skal bruges til ved jeg ikke udover dårlig tidsfordriv.
-
Jeg har også modtaget en
Jeg har også modtaget en lignende skrivelse og ved heller ikke hvad det går ud på - det er vist ingen hemmelighed for nogle hvem web-master var og hvad skal vi bruge det andet stykke papir til...???
Hvem der end har sendt det så kan det kun skade klubben, så kom frem og forklar dig eller ti stille!!!
... og det gælder også de "kloge" tanker om at CCCD skulle stå bag skrivelsen.
Begge klubber trives som de er, og ingen klub vil da bruge midler på at svine en anden til - så glem nu gammelt nag og kom videre....
Hvem der end har sendt det så kan det kun skade klubben, så kom frem og forklar dig eller ti stille!!!
... og det gælder også de "kloge" tanker om at CCCD skulle stå bag skrivelsen.
Begge klubber trives som de er, og ingen klub vil da bruge midler på at svine en anden til - så glem nu gammelt nag og kom videre....
Hej - Jeg har også fået
Hej -
Jeg har også fået omtalte brev.
Gad vide om det er en mindre flok af medlemmerne som har været så "heldige."
Og hvilket kriterie er afsenderen gået frem efter ved udvælgelsen
af modtagerne her i klubben ????
Lauge
4294
Jeg har også fået omtalte brev.
Gad vide om det er en mindre flok af medlemmerne som har været så "heldige."
Og hvilket kriterie er afsenderen gået frem efter ved udvælgelsen
af modtagerne her i klubben ????
Lauge
4294
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 7045 gange
-
Hej Lauge, det ser ud
Hej Lauge, det ser ud til at han/hende har valgt alle dem der kan læse.......:):):):):)
Hej Jesper Ja (for søren) -
Hej Jesper
Ja (for søren) - - - helt rigtigt - hvor heldig kan man være.
Det er ellers et herligt vejr - solskin og mildt - man får lyst til at køre en tur og få lidt frisk luft.
Well,well - jeg smuttede ud i haven i stedetfor.Der kan man altid rydde lidt i ukrudtet, som stadig gror som om det er betalt for det.
Hyg dig - hilsner fra Fyn - Lauge
4295
Ja (for søren) - - - helt rigtigt - hvor heldig kan man være.
Det er ellers et herligt vejr - solskin og mildt - man får lyst til at køre en tur og få lidt frisk luft.
Well,well - jeg smuttede ud i haven i stedetfor.Der kan man altid rydde lidt i ukrudtet, som stadig gror som om det er betalt for det.
Hyg dig - hilsner fra Fyn - Lauge
4295
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 7045 gange
-
Hej folks.. Jeg har ikke modtaget
Hej folks..
Jeg har ikke modtaget noget brev.MEN....en ny kofanger..herligt..
Hilsen
Michael..
Jeg har ikke modtaget noget brev.MEN....en ny kofanger..herligt..
Hilsen
Michael..
Jeg kan da godt læse,
Jeg kan da godt læse, men de gad åbenbart ikke spilde en frimærke på mig !!?? :-)
Jeg synes det er en fornøjelse, at se den fred og ro, der nu endelig er kommet her på siden - Rigtig fin ide af David og co. at starte cccccccccccccccccd !!
/Thomas..
Jeg synes det er en fornøjelse, at se den fred og ro, der nu endelig er kommet her på siden - Rigtig fin ide af David og co. at starte cccccccccccccccccd !!
/Thomas..