Trelleborg.

Alm. snak
Edel

Trelleborg.

Indlægaf Edel » 15. sep 2010, 14:31

Hej alle

Torsdag den 9. september, en herlig efterårsdag drog vi mod det svenske for at mødes med CCS. :auto:
Vi skulle mødes på torvet i Trelleborg... en hyggelig by i det sydsvenske... hvor 16 flotte corvetter stødte til!
Efter en times cruising rundt, på de flotte svenske landeveje endte vi hos Pernille og Jonas som havde sørget for, at alle deltagere fik en hyggelig aften med grill osv.
Vi fik et godt indblik i hvordan de også hygger i CCS og vi følte os meget velkommen. Det er i hvert fald ikke sidste gang vi tager turen til Trelleborg og kan kun anbefale dette...(1 torsdag i hver måned fra april til oktober hvis andre skulle have lyst til at tage turen...)

Billeder fra vores lille tur til Trelleborg kan se på www.riggelsen.se hvor der også er en del billeder af vor egen C3

Edel 1090 & Per 1190

Lykkemark

Hej Edel og Per Se det

Indlægaf Lykkemark » 15. sep 2010, 20:28

Hej Edel og Per

Se det var jo spændende at se, hvorledes i invaderede vore gamle kolonier. ;-)

Svenskerne ser jo ud som gevaldigt hyggelige mennesker, men jeg synes nu også billederne viser noget andet, som jeg et eller andet sted misunder vore svenske brødre og søstre, nemlig, at man kan møde op i en forholdsvis ny Corvette, som man bare har købt og betalt, i stedet for at man skal lave alt muligt leasinghalløj. Dette være ikke skrevet som en opfordring til at skrive: Så kan du bare lette anker og blæse til Sverige, Lykkemark.

Men jeg vil forbeholde mig ret til at være utilfreds med at man skal lave leasingaftaler, ombygge gode biler til papegøjepladebiler etc. blot for at tilfredsstille :et system.

Gør det system os gladere eller rigere, eller er det bare et system ?

Lykkemark

Nillerdrengen. #531

gør det system os gladere

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 16. sep 2010, 17:01

gør det system os gladere eller rigere, eller er det bare et system ?

Lykkemark

bent det er os forbudt at have det sjovt i mor danmark

Tilbage til "Generelt forum"