Træfkalenderen...

Alm. snak
JR

Træfkalenderen...

Indlægaf JR » 3. sep 2010, 21:21

Hvorfor er det lige at træfkalenderen stort set er tom ?? ....alle tidligere punkter er væk og mange kommende er også væk...??

JR

admin

Mange kommende .... ?? Det er

Indlægaf admin » 4. sep 2010, 08:54

Mange kommende .... ??
Det er nok fordi ingen lægger noget ind. Hvis jeg skal gøre det, er betingelsen da at det vides hvad det er for kommende???

Gizmo69

Jeg ved da ikke hvem

Indlægaf Gizmo69 » 4. sep 2010, 17:50

Jeg ved da ikke hvem der skal lægge hvad ind, men jeg har da set at der har været lagt Spomtanmøder ved Skovsøen i Odense ind, tidligere på året, men nu er de væk...?? ...og så er man jo nødt til at spørge, hvis man vil vide noget man ikke selv ved noget om. Det at man spør betyder jo ikke nødvendig vis at man er efter nogen som ikke har lagt det ind, men måske mere at man ikke kan forstå hvorfor der ikke ligger noget, når man nu umiddelbart er sikker på at man har set noget før...eller sådan et eller andet. Der kunne jo eks. vis ha været foretaget en opdatering, hvor det hele blev væk, men det er så ikke tilfældet, kan jeg forstå !!

admin

Således er det ikke tilfældet.

Indlægaf admin » 5. sep 2010, 09:31

Således er det ikke tilfældet.
Det er desværre mig der har langt de fleste af lokaltræf ind, således også dem i Odense, - og det er kun gjort indtil september måned, da jeg ikke kunne vide hvor langt hen i sæsonen de skulle virke!!

Gizmo69

Nååå, ok...

Indlægaf Gizmo69 » 5. sep 2010, 11:39

Nååå, ok...

Tilbage til "Generelt forum"