Sommertræf
-
Sommertræf
Hvornår kommer der en deltagerliste og bekræftelse på tilmelding????
...tjaa.....når sidste frist for tilmeldinger
...tjaa.....når sidste frist for tilmeldinger er udløbet, kan der komme en deltagerliste...og det er jo om ca. 8 dage....så kom nu igang med at tilmelde jer, alle jer som endnu ikke er tilmeldt.....:smash:
JR
JR
-
...tjaa.....når sidste frist for tilmeldinger er udløbet, kan der komme en deltagerliste...og det er jo om ca. 8 dage....så kom nu igang med at tilmelde jer, alle jer som endnu ikke er tilmeldt.....:smash:
JR
Hvordan ser det ud med tilmeldingerne ?
-
JR
Nogle gange kan det godt få folk til at komme ud af starthullerne når de ser listen, nåh, skal de med, så må vi også hellere tilmelde os.
Bare et godt råd som har båret frugt tidligere.
Hilsen
Flemming.
-
Hvordan ser det ud med
Hvordan ser det ud med tilmeldingerne ?
Jeg vil gerne vide det, da jeg er i tvivl om jeg har betalt....?
Igår fik jeg en påmindelses-SMS
Igår fik jeg en påmindelses-SMS om, at jeg skulle huske at tilmelde mig Sommertræffet.
Jeg har både tilmeldt mig og betalt for flere måneder siden, men man kommer jo i tvivl om, om det nu er registreret.
Det kunne være fint med en deltagerliste her på forum, så man kunne checke at det er registreret.
Vi glæder os til sommerens højdepunkt!!
Finn #105
Jeg har både tilmeldt mig og betalt for flere måneder siden, men man kommer jo i tvivl om, om det nu er registreret.
Det kunne være fint med en deltagerliste her på forum, så man kunne checke at det er registreret.
Vi glæder os til sommerens højdepunkt!!
Finn #105
...nu tog vi bare alle
...nu tog vi bare alle de mobilnr. vi kunne hitte frem og sendte en påmindelses-sms til dem...det er jo bedre at få en påmindelse for meget en en for lidt eller slet ikke nogen for den sags skyld.
Og så har jeg forsøgt at lægge en liste ind her på forum, men uden det store held...det bliver bare noget makværk uden farver osv... og jeg sætter mig altså ikke og skriver alle navne og nr. en gang til....håber på hjælp fra admin, hvis jeg kan hitte ham... :o)
JR
Og så har jeg forsøgt at lægge en liste ind her på forum, men uden det store held...det bliver bare noget makværk uden farver osv... og jeg sætter mig altså ikke og skriver alle navne og nr. en gang til....håber på hjælp fra admin, hvis jeg kan hitte ham... :o)
JR