Kom nu til gokartløb

Alm. snak
(udmeldt) Henrik Berg

Kom nu til gokartløb

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 28. jul 2007, 16:43

Hallo livet er for fedt til at være kedlig og det er et INDENDØRSLØB, så ingen regn på banen.
Så kom nu til gokartløb for drengerøve, torsdag 2/8 07 kl. 20,00 i Actioncity Søndre Ringvej 35 D 2605 Brøndby. DANMARKMESTEREN i Dasy ungdoms cup kommer og fortæller lidt om køreteknik osv. Han er familiemedlem 17år og i kan spørge om alt med ræs.

Vi kører 15 min. 190,00 eller 1/2 time 330,00

Så kom og prøv kræfter med os andre, i et fedt løb med fart og spænding.

HURTIG SVAR

Forløbige kører Christian, Jacob, Henrik  og Torben.

Henrik

(udmeldt) C3

Re: Kom nu til gokartløb

Indlægaf (udmeldt) C3 » 28. jul 2007, 21:22

Jeg går med med den

lille pakke.

Jeg har ved en del lejligheder arrangeret Go-cart i Holbæk med GP regler. Det kræver 20 deltagere. Med 5 carts på banen ad gangen, og 5 heats til hver. Hver deltager starter én gang hver henholdsvis i vogn 1 på plads 1, vogn 2 på plads 2 osv. Altså en perfekt afbalanceret turnering. Der gives 5,4,3,2,1 points for placering. Det er sjovt på dennne måde fordi starterne og de første par omgange som regel afgør heatet. Hvert heat er på 5 omgange. Turneringen er mixed tilfældigt så man møder næsten alle de øvrige kørere. Vinderen er dén der har samlet flest points.

Det hele tager 2 timer til pris ca. 250 pr. deltager, hvor hver som sagt får 5 heats á 5 omgange.

Kunne et sådant arrangement have interesse?

C3

Tilbage til "Generelt forum"