Det er onsdag og klokken er 14, jeg glæder mig til at se i postkassen, om det nye Corvette blad skulle være kommet.......
Det er det..... Men til min store overraskelse bemærker jeg at det indlæg der skulle være kommet i bladet fra os i Bjæverskov.
IKKE ER KOMMET I BLADET.
SÅ TÆNKER JEG :cuss:
"Jeg tror mine tanker, ikke lige skal stå her............:cuss:"
Den 4 Oktober 2009 skrev vi og sendte det til Bent Lykkemark. "Ja, jeg har et liv, men først skal jeg lige"
Og så er det glemt...
Den 18 Oktober 2009 fik vi besked fra Bent Lykkemark, han havde modtaget det og han skulle nok sørge for at vores indlæg ville komme i det første blad, i det nye år Nr:1. 2010.
Men det var det ikke.
Jeg tror nok det vil lykkes næste gang, vi har noget spændende at fortælle til bladet, det håber vi da.
Her er en tak til jer, der gjorde vores dag mindeværdig.
Det var lørdag D.26/9 og min kone og jeg skulle holde 80 års fødselsdag. Det lyder vel af meget at være 80 og så køre i Corvette, men det er sådan, at både Jeg og Pia. blev 40 år.
Temaet til denne store fest var 80´er så alle der deltog, skulle være iført tøj fra dengang, hvor vi var unge og smukke :)
På et tidspunkt i løbet af dagen ringede telefonen, det var Peter1030.
Peter har en gul vette fra 68, og havde været til træf på Køge torv. Der havde vi ikke kunne deltage både fordi vi holdt fest, men også fordi vores vette fra 71 ikke var nået at blive hentet fra værkstedet, hvor den stod efter en skade tidligere på året. Peter ville bare lige høre, hvor vi holdt festen, for det kunne jo være, han lige ville kigge forbi senere på dagen, til en øl eller vand eller hvad det måtte være.
En lille time efter kom min søn løbende ind fra vejen og råbte Far og Pia der kommer en Corvette ned af vejen. Ja ja det nok bare Peter der kommer forbi tænke vi og det er han da altid velkommen til, men da han så råbte, der kommer altså rigtig mange, fik vi travlt.
Jeg tror, at alle deres horn på bilerne havde sat sig fast, for det larmede pænt meget i vores lille stille villakvarter,Jaaa måske ikke så stille alligevel, efter vi har købt vores vette.
Stort set alle bilerne "altså dem der havde været i Køge til efterårs træf" Det står der mere om i det nye blad, kom forbi for at sige tillykke til os.Dem der kom på besøg havde små Amerikaner flag med og på flaget stod der så deres medlemsnummer, som vi fik overrakt af hver især, samt et tillykke med dagen.
Vi gav selvfølgelig en lille en og et stort tak, og en forklaring på, hvorfor vi så sådan "sjove ud" det var der nogle der havde bemærket, og sjove kommentarer, kom der da også meget hurtigt.:)
Det var rigtig stort og vi takker mange gange.
Vi anede ikke, at de i al hemmelighed, havde aftalt det for os, så både vores gæster og særdeles os, fik en uforglemmelig overraskelse den dag i september 2009.
Ps: Ville ligge nogle billeder ind fra dagen, men kan sku ikke finde ud af det.... Der er nogle fine og flotte billede fra dagen, på vores profil.
Mange hilsner
Søren og Pia fra Bjæverskov.
Medlemsnummer 902.
Stor tak vi prøver igen.
-
Det er onsdag og klokken
Det er onsdag og klokken er 14, jeg glæder mig til at se i postkassen, om det nye Corvette blad skulle være kommet.......
Det er det..... Men til min store overraskelse bemærker jeg at det indlæg der skulle være kommet i bladet fra os i Bjæverskov.
IKKE ER KOMMET I BLADET.
Samme her. Min artikkel kom heller ikke.
Fyr dog den udgiver.
Det kan godt være han er billig, men til gengæld, leverer han ikke varen.
Niels
Kære Pia og Søren Jeg har
Kære Pia og Søren
Jeg har lige været inde og tjekke min postkasse og I gjorde det lige efter bogen, mailen er sendt til både undertegnede og Fotografen, så den skulle have været i skabet !
Nillerdrengemennesket havde også gjort det efter bogen (og jeg var den første der læste artiklen, den var fin).
Jeg kan kun give en undskyldning herfra, men tilgengæld love at vi tager en evaluering af tingene på det kommende officielle bestyrelsesmøde.
Lykkemark
Jeg har lige været inde og tjekke min postkasse og I gjorde det lige efter bogen, mailen er sendt til både undertegnede og Fotografen, så den skulle have været i skabet !
Nillerdrengemennesket havde også gjort det efter bogen (og jeg var den første der læste artiklen, den var fin).
Jeg kan kun give en undskyldning herfra, men tilgengæld love at vi tager en evaluering af tingene på det kommende officielle bestyrelsesmøde.
Lykkemark