Billeder
Billeder
Som i kan se går det da lidt fremad nu, men men jeg har skrevet mit medlems nr 358 men det bliver ikke vist, så ville jeg ligge billeder ind i mit foto album, så kommer der en side frem, som for mig ligeså godt kunne have været skrevet på Kinesisk, hvorfor nu det ?
Hymmm - det lyder ikke
Hymmm - det lyder ikke normalt, - men flot med et billede ved dit indlæg.
Hvis du skal have dit medlemsnummer liggende som nogle andre har, skal du lave det som en underskrift, som vil følge dine indlæg. For at oploade billeder skal man oprette et Album, det kan jeg ikke se du har gjort. Men send mig en mail med hvad det var du så, så vi kan få det rettet omgående.
Hvis du skal have dit medlemsnummer liggende som nogle andre har, skal du lave det som en underskrift, som vil følge dine indlæg. For at oploade billeder skal man oprette et Album, det kan jeg ikke se du har gjort. Men send mig en mail med hvad det var du så, så vi kan få det rettet omgående.
Takker mange gange for hurtig
Takker mange gange for hurtig svar, så er der lagt fotoalbum ind.
Jeg har efterhånden fået det sådan, er der noget man ikke har forstand på idag, skal man holde fingerne væk, førhen var det hele mere menneskeskabt, det er derfor jeg elsker Corvetten som den er.
Jeg har efterhånden fået det sådan, er der noget man ikke har forstand på idag, skal man holde fingerne væk, førhen var det hele mere menneskeskabt, det er derfor jeg elsker Corvetten som den er.
-
Hej... nu har jeg også
Hej... nu har jeg også lagt billeder ind og rettet lidt i min profil... så dette er blot en test
Hej... nu har jeg også
Hej... nu har jeg også lagt billeder ind og rettet lidt i min profil... så dette er blot en test
Var det ikke dyrt at få 1 stk bil hjem i en 20 fods.
Kan ellers godt gå hen og blive en underholdende tråd.
Ps. misunder dig din fine underskrift, har nu prøvet mindst 10 gange uden held.
Hallo nu er det kun
Hallo nu er det kun billedet der mangler.
-
"Overførslen af billeder til det
"Overførslen af billeder til det nye, klarede vBulletin selv" Står der på forsiden, mine billeder er ikke kommet med over?
Jeg er vist ikke rigtigt med på denne her omstilling!
Jeg er vist ikke rigtigt med på denne her omstilling!
Undskyld at jeg forstyrrer, men
Undskyld at jeg forstyrrer, men med det fine nye setup blev jeg fristet til at afprøve systemet.
Ørerne på mit profilbillede er i sympati med vores formand, hvis jeg var han ville jeg afmontere de store sorte.
De fanger for meget pjat :-)
Ørerne på mit profilbillede er i sympati med vores formand, hvis jeg var han ville jeg afmontere de store sorte.
De fanger for meget pjat :-)