corvette værksted

Alm. snak
Niels

corvette værksted

Indlægaf Niels » 19. jun 2007, 14:40

Inden syn af min ' nye' corvette fra 69, importeret fra USA forestiller jeg mig at det var en god ide at få et værksted med erfaring med Corvetter til at se den efter og få rettet de fejl og mangler som der er inden syn. Jeg bor i Faaborg på Fyn.Er der nogen som kan anbefale et godt værksted på Fyn?

Hilsen Niels

Lykkemark

Re: corvette værksted

Indlægaf Lykkemark » 19. jun 2007, 15:31

Hej Niels

Nu skal man jo passe meget alvorligt på begrebet 'anbefaler'. Der ligger et værksted der hedder US Pitstop, Ejbyvej 51 i Fjeldsted.

Det er hævet over enhver tvivl at Kristian Brems som har værkstedet ved hvad han laver. Det er også hævet over enhver tvivl at han er en hyperflinker fyr. Der er ligeledes heller ingen tvivl om at han kan udføre det job du her gerne vil have ham til, og at han har alle til faget hørende udstyr og effekter dertil, du kan sådan set bare bede om om at få synet 'dimsen'.

Men sikkert fordi han er en så flink fyr, så er det meget svært at få lavet en aftale, 'der holder' rent tidsmæssigt. Men som sagt kan han sagtens lave jobbet, uden at jeg her vil garantere en kvalitet af samme, da dette begreb afhænger af øjnene der ser.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"