Navn og Medlemsnummer.
så skulle det gerne virke
så skulle det gerne virke
Hej Henrik Ja det kunne du
Hej Henrik
Ja det kunne du godt lide og vide:sifone:
Du må vente til foråret så skal jeg fortælle dig det ved selvsyn.
Ja det kunne du godt lide og vide:sifone:
Du må vente til foråret så skal jeg fortælle dig det ved selvsyn.
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
-
Efter en del skriverier vedr.
Efter en del skriverier vedr. Pokaler, tog jeg det som en selvfølge at "Tommy" ver min gode Corvetteven Tommy Eriksen gennem en masse fine træf.
Så slog det mig at det måske kunne være en anden "Tommy" da der 4 medlemmer af samme navn, og der er intet der indikerer at det er Eriksen.
Var det ikke en ide at alle der skriver på nettet, har deres medlemsnummer med i indlægget? Ellers er man jo næsten anonym.
Vette hilsen
Flemming #137
HeHe Ja sikke da en masse Tommyer der er her i denne lille club:). Jeg står jo altid som Tommy.E. Mit medlemsnummer er321 tror jeg nok, bruger det jo ikke så tit:seeya:
Nu har du ikke fulgt
Nu har du ikke fulgt godt nok med i historie timerne, den med bue og pil var altså vendelboerne.
men pudsigt nok hver gang i skal have noget lavet, skal vi over og lave det, og laver i det selv styrter det sammen.
Hey - lad os lige slå en ting fast. Vendelboerne er uden tvivl de klogeste mennesker der findes i Danmark. Mange af dem har bare været nødt til at emigrere til Sjælland p.g.a. alle de andere kloge mennesker i Vendsyssel. Man kan kende dem på at højre skulder på skjorten er mere slidt end venstre. Det er den side sjællænderne bruger når de " kigger en over skulderen " når
" things get tough ".:sifone:
M.v.h. John
Oprindelig 9900