hold da op hvor er jeg træt af at se annoceringer på såkaldte 100% original biler til salg på steder som smallblock, jeg beklager på forhånd hvis jeg træder nogen over tæerne, men der er 2 muligheder enten er sælgerne fulde af L... eller også er de dummere end loven tillader.
den seneste må være en fin rød 72 vette som er til salg med følgende orlyd ' så findes den ikke finere' og ' 100% original'
på de meget sparsomme fotos kan jeg se at bilen har fået monteret en hurstshifter, virkeligt originalt må man sige, desuden er 100%originale chromebumber corvetter i super fin stand (det må den jo være ud fra beskrivelsen) ikke noget man kan købe for 25.000usd
Så en eller anden dag tror jeg at jeg vil køre hen og se på en af de fine biler og så lave en 8meter lang liste med de ting som ikke passer på beskrivelsen, måske jeg er heldig og få bilen med hjem for en femmer.
En eller anden dag..
Re: En eller anden dag..
Hej Piet,
Jeg er helt enig, det er endnu værre i USA, så forleden en som annoncerede en 427/400 hk med numbersmatch på ebay, men et andet sted på ebay var den originale 427/435 hk! motor blevet lagt i en truck, her var der annonceret med en corvettemotor med nummer og det hele, der kan man da tale om åbenlys plat. Det som fangede den opmærksomme var et enkelt tal som så lidt underligt ud på motorblokken.
Men alt håb er ikke ude, hvis man gider at arbejde lidt med det er der stadig masser ærlige biler tilsalg, hvor standen og prisen hænger sammen. Hvis jeg orker det laver jeg en lille artikel om ærlige Corvetter i Miami(hvis de findes)...
Jeg er helt enig, det er endnu værre i USA, så forleden en som annoncerede en 427/400 hk med numbersmatch på ebay, men et andet sted på ebay var den originale 427/435 hk! motor blevet lagt i en truck, her var der annonceret med en corvettemotor med nummer og det hele, der kan man da tale om åbenlys plat. Det som fangede den opmærksomme var et enkelt tal som så lidt underligt ud på motorblokken.
Men alt håb er ikke ude, hvis man gider at arbejde lidt med det er der stadig masser ærlige biler tilsalg, hvor standen og prisen hænger sammen. Hvis jeg orker det laver jeg en lille artikel om ærlige Corvetter i Miami(hvis de findes)...