Vare fra Shipping DK

Alm. snak
Roald #606

Jeg fik sidste manglende kolli

Indlægaf Roald #606 » 30. apr 2009, 19:01

Jeg fik sidste manglende kolli idag :hurray:

Nillerdrengen. #531

Jeg var i Køge her

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 1. maj 2009, 21:40

Jeg var i Køge her til morgen, og hente de sidste vare hvor en af dem har ligget siden før jul. Jeg antal af kolli passede, men igen var der en kasse jeg ikke havde bestildt. (det er 3 gang det sker) Jeg har sent en mail til Sharon, for at få at vide hvem den tilhører. Når har har fået svaret, kontakter jeg vedkommende.
Den ene gang var det en udstødning. Anden gang var det en klud til en cap, og nu står jeg med en rear sway bar.
Jeg har betalt fragt for at andre kan få deres varer, og det mener jeg ikke kan være rigtigt.

Jeg overvejer kraftigt at finde et alternativ til Shipping.DK. Det kan godt være det er billigt af få fragtet varene hjem, MEN deres logistik er bare ikke i orden.
Der er for meget rod med hvem pakkererne er til. Det kan til dels være medlemmernes skyld, hvis der ikke gives instrukser på hvordan de skal mærkes.
Jeg har 2 gange været i Køge for at identificerer pakker, som Michael ikke anede hvad han skulle gøre med. Jeg fandt de rette ejere, og de har fået de savnede varer.
Brians aftale med Shipping DK. så i starten ud til at være en rigtig god ide, men jeg synes der er lidt for meget rod i sagerne.

Niels

Tilbage til "Generelt forum"