Dejligt at være tilbage....

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup

Dejligt at være tilbage....

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 26. apr 2009, 20:00

Hej Alle,
Efter et par år i England vil jeg fra august være i DK hovedparten af tiden - så nu er Vetten hevet ud af gemmerne, klargjort og indregistreret og jeg ser frem til nogle gode sommer-aften-ture.
Jeg er genindtrådt i klubben og kan se at den er vokset gevaldigt i mellemtiden - herligt..... :hurray:
Nu bliver det sjovt at få næste nummer af CCD-nyt og se med de gamle "Redakteur"-briller hvordan bladet har udviklet sig.

God sommer til alle + vi ses forhåbentligt derude..... :thumbs:

Skallerup#232

Heeeeeeeiiiiiiiiiiiii Jesper..... !!! Fedt at du

Indlægaf Skallerup#232 » 26. apr 2009, 22:28

Heeeeeeeiiiiiiiiiiiii Jesper..... !!!

Fedt at du er tilbage i DK, jeg glæder mig da rigtig meget til at høre om hvad du har lavet i engeland de sidste par år og til at sparke dæk med dig igen.. :hurray:

Håber vi ses til sommertræf eventuelt.. ??

Min egen er ved at komme på plader og reg. afgiftes, den er jo veteran i år...

Hav det rigtig godt og hils din søde kone MANGE gange....!

Vette Hilsen fra Severin. :cheers2:

(udmeldt) Jesper Krarup

He-he, det er da osse

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 27. apr 2009, 08:05

He-he, det er da osse på tide du kommer på hjul igen og husk nu at få motoren boltet fast, så går det hele meget nemmere....... :thumbs:

Skallerup#232

He-he, det er da osse

Indlægaf Skallerup#232 » 27. apr 2009, 12:52

He-he, det er da osse på tide du kommer på hjul igen og husk nu at få motoren boltet fast, så går det hele meget nemmere....... :thumbs:

SSShhhhhh..... " troede jeg da var glemt ".... Men nej nej... :hat:

Men den ER boltet fast nu.. Selvom det jo nok ikke er en af de Corvetter i klubben, der har så mange heste, at det var nødvendigt... *GG*

Vi ses...

Ps. Kan se du har en del kværne.... Kommer du til Skagen træf, jeg kommer sandsynligvis på min 1400 Intruder... Så kunne det jo være vi sås.. ??

(udmeldt) Jesper Krarup

Jeg tror ikke jeg er

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 27. apr 2009, 13:27

Jeg tror ikke jeg er i DK i uge 29 men jeg må lige se om jeg kan finde ud af et eller andet. Vi har bygget nyt hus i Sæby, på en flot strandgrund inde i byen, så hvis du vil se hvordan vi bor i DK kunne vi jo mødes i Sæby og så køre til Skagen sammen?

Intruder, så du er til choppere, hva'??
Sådan en køretur fra Vejle til Skagen må kræve gode arme men du er jo nok i god form... :hurray:
Jeg købte en Virago 750 her i UK, til en ven, og var lige ude at prøve den af i går. Det var første gang på en chopper og det er dælme' hårdt at holde 120 - 130 km/t i modvind, hvis man osse skal klamre sig til styret.... :eek:

Du sku' prøve noget Aprilia/Ducati istedet, der får man kun ondt i ryggen når man kører UNDER 130.... :thumbs:

Tilbage til "Generelt forum"