Vette shoppen

Alm. snak
Morten29

Jamen Morten dog, hvor har

Indlægaf Morten29 » 2. apr 2009, 19:49

Jamen Morten dog, hvor har du dog gemt dig henne i så lang tid ?

Det er da absolut beklageligt at du har gået rundt T shirt løs siden det herrens år 2007, fortidens synder, men iøvrigt et godt år, året jeg fik min bil.
Nu håber jeg du har været i besiddelse af anden beklædning i den mellemliggende tid, således at du ikke har skræmt pæne ældre damer i supermarkedet med halvnøgen fremtoning.
På den anden side kan man jo sige at du har sparet meget badevand, idet jeg går ud fra at du har vænnet dig til at gå med et stykke sæbe i bukselommen, således at du såfremt det regner kan snuppe en hurtig etagevask, på vej til kiosken.
Nu har jeg jo aldrig set dit luksuslegeme i virkeligheden, men hvis du er villig til at give en indikation omkring din legemsstørrelse (du behøver ikke at genere dig, det bliver mellem os) så kan du føle dig helt og aldeles overbevist om at jeg skal gøre mit til, at du bliver ekviperet som fortjent.:seeya:
Noget andet er, at jeg da meget gerne vil have at vide hvem den anden der er T shirt løs er.
Så hvis vedkommende læser med her, så kom frit frem.

Morten hvis nu du havde løftet hovedet fra "sovepuden" som du så fint omtaler andetsteds, og var draget til Generalforsamlingen, ville have haft muligheden for at få en forklaring fra den tidligere bestyrelse på dit ekviperingsproblem, det gjorde du så ikke. Men selv om vi lever i sparetider så kunne du jo tænde lyset ude på "the outhouse" og læse referatet fra Generalforsamlingen i dit eget CCD nyt der netop under punkt 6 omhandler Vetteshoppen og sammes problematik.
Når du har læst det, så skal jeg da være den første til at reagere på bestyrelsens vegne og tilbyde dig hvervet som Vetteshop ansvarlig, og takke for interessen, der er så hermed sat skub i sagen.

Lykkemark

Hej Lykkemark

Jeg har endnu ikke modtaget noget med posten, har du glemt mig el. ??

Lykkemark

Kære Morten Jeg kan (sammen med

Indlægaf Lykkemark » 3. apr 2009, 01:13

Kære Morten

Jeg kan (sammen med mange gode medarbejdere på teltfabrikken Isabella) godt love dig du ikke er glemt:seeya:

Jeg har sendt en rykker til den gode næstformand og bedt ham om at effektuere sagen omgående, dette gælder også Bengtsons.

Lykkemark

Morten29

Kære Morten Jeg kan (sammen med

Indlægaf Morten29 » 3. apr 2009, 18:56

Kære Morten

Jeg kan (sammen med mange gode medarbejdere på teltfabrikken Isabella) godt love dig du ikke er glemt:seeya:

Jeg har sendt en rykker til den gode næstformand og bedt ham om at effektuere sagen omgående, dette gælder også Bengtsons.

Lykkemark

Hej Lykkemark

Har ellers hørt at medarbejderne hos Isabella var gået hjem pga. tunge løft ved fremstilling af orderen :rofl::rofl: Hvad med Nillerdrengen, han har heller ikke modtaget sin præmie...

Lykkemark

Min gode Morten. Se nu er

Indlægaf Lykkemark » 3. apr 2009, 20:48

Min gode Morten.
Se nu er den gode Nillerdrengs situation jo en ganske anden end din.

Se sidst jeg hilste direkte på den unge mand, var han ganske tækkeligt påklædt, og på ingen måde i fare for at komme i klammeri med reglerne om blufærdighedskrænkelse.

Heldige Niller har nemlig den enestående mulighed, at henvende sig direkte til mig såfremt han har en beklædningsgenstand tilgode, han har nemlig mailfunktion i sin computer.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"