Hej guys
Er der nogle af jer der har et sæt C5 fælge jeg kan låne i en kort periode. Mine egne fælge skal på værksted.
Derfor mangler vetten nogle sko at stå på perioden. Den skal ikke på dem dækkende blot stå indtil jeg får mine egne retur.
Vi skal nok finde ud af noget for låneperioden
Hilsen
Kasper
C5 Fælge
Hej guys Er der nogle af
Hej guys
Er der nogle af jer der har et sæt C5 fælge jeg kan låne i en kort periode. Mine egne fælge skal på værksted.
Derfor mangler vetten nogle sko at stå på perioden. Den skal ikke på dem dækkende blot stå indtil jeg får mine egne retur.
Vi skal nok finde ud af noget for låneperioden
Hilsen
Kasper
Hej Kasper.
Prøv at ringe til Per "Sæbemand" tlf 40573732, det kan være, at han har hans gamle fælge til at ligge endnu. Om der er dæk på, aner jeg ikke..
/Thomas..
Hej Thomas Jeg takker mange gange Hilsen Kasper
Hej Thomas
Jeg takker mange gange
Hilsen
Kasper
Jeg takker mange gange
Hilsen
Kasper
-
Hej Kasper. Jeg har 4 stk.
Hej Kasper.
Jeg har 4 stk. fælge med dæk som du kan låne fra 01.03.09.
MVH
Allan #983
Jeg har 4 stk. fælge med dæk som du kan låne fra 01.03.09.
MVH
Allan #983
Hej Allan Det lyder rigtig godt Jeg
Hej Allan
Det lyder rigtig godt
Jeg skal lige have undersøgt hvad det koster at få dem poleret inden vi arrangerer noget :sifone:
Hilsen
Kasper
Det lyder rigtig godt
Jeg skal lige have undersøgt hvad det koster at få dem poleret inden vi arrangerer noget :sifone:
Hilsen
Kasper
-
Hej Kasper. En ung mand i
Hej Kasper.
En ung mand i din alder polerer ikke sine fælge - Han maler dem sorte, så de passer til bilen.
Mvh Allan #983
En ung mand i din alder polerer ikke sine fælge - Han maler dem sorte, så de passer til bilen.
Mvh Allan #983
Hej Allan Nej nej jeg har
Hej Allan
Nej nej jeg har lige rundet de 35 i dag :coolgleamA:, så mon ikke jeg snart falder ind under den lidt ældre gruppe der pudser fælge ....
:hurray:
Kasper 773
Nej nej jeg har lige rundet de 35 i dag :coolgleamA:, så mon ikke jeg snart falder ind under den lidt ældre gruppe der pudser fælge ....
:hurray:
Kasper 773