Tone's sorte 1973 t-top kostede 26125.- i afgift i maj måned 2008. Og min bliver sikkert ikke billigere når den skal betales marts 2009.....
/Svein
Registreringsafgift
Jeg har netop modtaget en
Jeg har netop modtaget en afgiftsberegning fra en ven til "klagebrug" den lyder sådan:
Ålborg,27-05-2008, ref. nr. 003723, Targa, 1973, Endelig afgift 23985,-
Det er billigt, men så må vi andre jo have det til samme pris, så Svein, de
26125,- er da i overkanten.
Det var vel nu, vi skulle lave en liste hvor alle kunne indtaste deres Genberegning af reg.afgift, til brug for bombardement af Landsskatteretten, som er klageinstans. Ville man måske kunne lære SKAT til at have ens afgifter over hele landet???????
Det er ikke så meget et spørgsmål om 1000,-kr, men et spørgsmål om principper i et retssamfund!
Det var vel nu, vi skulle lave en liste hvor alle kunne indtaste deres Genberegning af reg.afgift, til brug for bombardement af Landsskatteretten, som er klageinstans. Ville man måske kunne lære SKAT til at have ens afgifter over hele landet???????
Det er ikke så meget et spørgsmål om 1000,-kr, men et spørgsmål om principper i et retssamfund!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
:iagree::iagree::iagree: GOD IDE.........
:iagree::iagree::iagree:
GOD IDE.........
GOD IDE.........
Jeg har netop modtaget en
Jeg har netop modtaget en afgiftsberegning fra en ven til "klagebrug" den lyder sådan:
Ja det ville være på sin plads,men når man som jeg har betalt afgift på
39.915,00kr for en 1971 ca. 1½ månede før de nye afgifter.Så føler man sig snydt.HVEM HAR FASTSAT DEN DATO??????
Min julegave fra SKAT kom
Min julegave fra SKAT kom lidt sendt i år, men bedre sendt end aldrig :)
Min 1969 Convertible 350/350 4 speed koster 20100kr i afgift.
/John
Min 1969 Convertible 350/350 4 speed koster 20100kr i afgift.
/John
-
........................................................................................
........................................................................................
-