Indkøb af stumper/shippingaftale

Alm. snak
Gæst

Indkøb af stumper/shippingaftale

Indlægaf Gæst » 21. dec 2008, 19:31

Hej

Jeg har nu bestilt stumper fra Ecklers i Florida, Corvette Central i Michigan og Grossmüller i New Jersey og de har alle fået instrukser omkring alle detaljer vedr. Shipping fra SCM Global i New Jersey.Alle forhandlerne har desuden underleverandører som også skal rette ind og så at sige også skal være med på ideen da de sender direkte uden om deres grossister og direkte til SCM Global.Det bliver "spændende" at se om alle leverer inden for den tid som SCM global kræver(løbende uge + 14 dage)!Det har de lovet!!
Er der andre der har erfaring med shippingen med SCM Global?
Iøvrigt alle der skal bruge stumper til C1 så er der en super forhandler der har næsten alt og er meget nem at forstå og har adresse i NJ og har adressen
www.gccorvettes.com
Jeg vender tilbage med den forhåbentlige lykkelige afslutning hvor alt er sendt til mig i 1m3.xmas

Jørn/841

Roald #606

........................................................................................

Indlægaf Roald #606 » 22. dec 2008, 13:24

........................................................................................

Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

Jeg bestilte hos Jegs og

Indlægaf Anders #258 » 26. dec 2008, 21:43

Jeg bestilte hos Jegs og Zip for en to ugers tid siden, og der var super service. Bestillingen blev foretaget en mandag aften, og inden jeg nåede på arbejde tirsdag morgen havde de sendt pakket varerne, sendt dem mod SCM og sendt mig en tracking-id.

Der var lidt problemer med at få den rette reference på, men jeg mailede til shipping.dk om morgenen, og indenfor en time var der respons. De fik videresendt ordrebekræftelserne, og fik straks adviseret SCM om at pakkerne muligvis var uden reference, så de kunne identificeres ved ankomst.

Torsdag var alt samlet hos SCM, og kunne afvente afskibning til DK.

Varerne er selvfølgelig ikke modtaget endnu, men oplevelsen med fragtordningen har indtil nu været over al forventning...

Endnu engang stor ros til Brian, som fik den på plads...:streger:

Tilbage til "Generelt forum"