Hvor er livet dejligt.
Konen styrede kranen og jeg måtte ned på ryggen og 20 min. senere havde vi givet bilen nyt hjerte.Glæder mig til sommer 2009 eller.........
Jørn/841
En dejlig fornemmelse
Det ser godt ud Jørn. men
Det ser godt ud Jørn.
men nu sidder jeg altså og er lidt spændt, fordi jeg kan se at du også har tankstation for dampmaskiner stablet op af garagedøren.
Jeg forlanger at du sætter fruen til at fotografere når bilen skal ud, jeg vil vide om briketterne knuser:
: Bilen
: Cyklerne (rart at se at du er miljøvenlig i det daglige).
: eller om du altid har styrthjelm på når du laver biler ?
:DLykkemark
men nu sidder jeg altså og er lidt spændt, fordi jeg kan se at du også har tankstation for dampmaskiner stablet op af garagedøren.
Jeg forlanger at du sætter fruen til at fotografere når bilen skal ud, jeg vil vide om briketterne knuser:
: Bilen
: Cyklerne (rart at se at du er miljøvenlig i det daglige).
: eller om du altid har styrthjelm på når du laver biler ?
:DLykkemark
Konen styrede kranen ........................??? modig
Konen styrede kranen
........................??? modig mand eller dygtig kone :smilielol5:
Spøg til side..
Det ser pokker mig godt ud.. har mustangen vrinsket ?
Sikkerhedsline
Hej
Som man kan se så er der sikkerhedsline øverst på briketterne så lidt sikkerhed er der:D Cyklerne er af hunkøn så tro ikke at der er gået helse idet hele bare fordi jeg fyrer økologisk.
Bilen står hvor den står pga den lille operation fordi hvis den står hvor den plejer over liften kan kranens hjul køre i lifthullerne.
Jørn
Som man kan se så er der sikkerhedsline øverst på briketterne så lidt sikkerhed er der:D Cyklerne er af hunkøn så tro ikke at der er gået helse idet hele bare fordi jeg fyrer økologisk.
Bilen står hvor den står pga den lille operation fordi hvis den står hvor den plejer over liften kan kranens hjul køre i lifthullerne.
Jørn
-
En dejlig fornemmelse
Hej Batmand
Tillykke med den vel overståede hjerteoperation.
På billedet fra operationsstuen har jeg spottet en rød rullesag,
kunne du oplyse hvor sagen kan købes henne.
Venligst Ole
Tillykke med den vel overståede hjerteoperation.
På billedet fra operationsstuen har jeg spottet en rød rullesag,
kunne du oplyse hvor sagen kan købes henne.
Venligst Ole
Hej Ole De hedder "hjuldolly" og
Hej Ole
De hedder "hjuldolly" og jeg har købt dem(4 stk.) over nettet for den nette sum af 800,- sv.kr.
www.verktygsboden.se
De hedder "hjuldolly" og jeg har købt dem(4 stk.) over nettet for den nette sum af 800,- sv.kr.
www.verktygsboden.se
-
en dejlig fornemmelse
Tak for hurtig tilbagemelding.
Prisen lyder jo overkommelig, så tak for det.
mvh,Ole
Prisen lyder jo overkommelig, så tak for det.
mvh,Ole