Den nye bestyrelse 2009.

Alm. snak
Allan#271

Nå da da ... Det

Indlægaf Allan#271 » 18. nov 2008, 17:14

Nå da da ... Det vil sige at mine små reklame spot ... "Bent som formand " faldt i god jord . :dupe:
Jeg vil da i den grad håbe at de enkelte medlemmer bakker op om den nye bestyrelse , og til claus og Jørgen tak for jeres indsats i ccd bestyrelsen i de sidste par år .........

Martedal

Super

Indlægaf Martedal » 18. nov 2008, 20:05

Tak til den forgangne bestyrelse for indsatsen og er tillykke til den nye.
Med den tone der er lagt i den ærværdige Hr. formands første indlæg stiger forventninger til en humoristisk:D og samtidig kontant:smash: styring af klubben..

Det ku vær møj værr

Martedal
tidligere Ejer af corvette
nuværende ejer af tvivlsom samling kasser og plastposer :streger:

Inge & Finn 652

Stort Tillykke Club Corvette Danmark

Indlægaf Inge & Finn 652 » 18. nov 2008, 22:55

MED DEN NYE BESTYRELSE:party:
DET LIGNER ET KANON HOLD
MEN HUSK VENNER, INGEN KAN SPILLE GODT UDEN OPBAKNING:iagree:

OGSÅ TAK FOR DIN INDSATS IKKE OG FORGLÆMME: CLAUS:patriot:

Vette hilsen
Finn

John #817

Hej Lykkemark (præs), Jeg er fuldstændig

Indlægaf John #817 » 21. nov 2008, 17:57

Hej Lykkemark (præs),

Jeg er fuldstændig enig med dig ang. vi skal ha' flere på nettet.
Vores hjemmeside, er et af de stærkste våben vi har, for udbredelse og udnyttelse af vores fælles iinteresse.
Måske skulle der være reklame i vores klub blad, hvor man opfordre til brug af hjemmesiden.

/John

Gæst

Tillykke

Indlægaf Gæst » 23. nov 2008, 09:11

Kære allesammen.

Året's generalforsamling er den dag, hvor forholdsvis utilpassede ældre mænd (og enkelte kvinder ditto), mødes for at finde ud af, hvilke tjenere der skal ansættes for det næste år.
Det lykkedes til fulde. Nogle havde frygtet at der skulle rives i ører og skældes ud, sådan blev det ikke, og heldigvis for det.
Indimellem når man hører ordet "konfliktsky", så bliver man nervøs og efterlyser folk med pondus og mandsmod, der er desværre ikke langt fra pondus til konfliktsøgende.
Generalforsamlingen valgte at sætte en bestyrelse sammen, efter alle havde præsenteret dem selv. Den er sammensat af mennesker, der ønsker en holdindsats, der ønsker et glid hen over et år, som vil og med god ret sige:

I valgte os, det er vi glade for, men aftalen er jo: "I skal levere".

En bestyrelse er en facilitet i skal benytte, kald det tovholdere, tjenere, smøremænd, men aldrig slaver. En bestyrelse som den der sidder nu, kommer ikke til at forfølge enkeltsager, men kommer til at arbejde og facilitere for hele klubben, også for dem der blot læser bladet.

Vi har en dejlig klub, og når et af de store problemer er: "Hvor mange linier dette internetforum har", så er der muligheder for at nå store mål, det tror jeg godt at jeg kan garantere.

Vi er en små 100 stykker der sidder her på vor internetside og kvækker, mange af dem der gør det er også de samme som kommer til træf stævner etc.
Det er for dårligt, vi har et potentiale på flere hundrede stykker som kan gøres aktive: "Komme ind i rundkredsen.

Det er ikke godt nok at sige, "De kan bare åbne munden", nej vi skal invitere dem, det er det kommende års udfordring, flere aktive er flere meninger som bliver til mere "action"= levedygtighed.

Generalforsamlingen 2008 valgte:

Bent (Lykkemark) Aakerman (President på dansk formand m/k (ham der må tæves, fordi det er hans skyld)!
Steffen Jung (Tresurer på dansk "manden på kassen")
Henrik Berg (CCD East Facilitator eller manden der står som det behjælpelige bindeled til et godt arrangement på Sjælland)
Per Pedersen (CDD West Facilitator eller manden der står som det behjælpelige bindeled til et god arrangement i Jylland)
Henrik Berg og Per Pedersen har i selve opdraget et fælles ansvar for Fyn og øvrige øer.
Knud-Erik Riis hovedopgave vil være at aktivt bistå Henrik Berg og Per Pedersen i deres opgaveløsning. Samt ad hoc kunne indtræde i den møderække, for igen at få CCD til at være Danmarks førende Amerikanerbilklub, hvilket betyder: "At kommer der et brev pr fodpost ind ad døren, besvares det pr. Email"

Som suppleanter, som hver især vil har fået tildelt opgaver de har tørstet efter/før de blev valgt:

Brian Petersen: Et dejlig menneske hvis hjerte ligger i race og motor afdelingen. Jeg forventer efter dette skriv at Brian blot nikker og siger ja, når jeg siger: Du står for/sammen med/og det klarer du selv: Christian, Dig selv, og Rommel med fjollehatten med ild i: Tag opgaven og lav: "The Race Dept", ikke så meget kvækkeri, kom igang. Dette er også en opfording til C4Joy.

David : Du er computermand, det lever du af, (jeg er plastmand, det lever jeg af) Du blev også valgt som suppleant, og du fremkom samtidigt med et forslag som lyder: "Ved årets hovedtræf for Club Corvette Denmark præmieres de Corvetter som er mest originale, der gives præmier for C1-C6"
Der kommer en tid efter os, men folk har stadig de samme biler. CCD forventer: "at inden 1 Marts. 2009 foreligger der et overskueligt sæt regler for bedømmelse af køretøjer.

Simon Møller, du er heldig, du blev jo nummer tre på suppleantlisten meeen:cuss: der kommer jo altid en "regning".

Det korte og det lange er, at "I" generalforsamlingen har valgt et hold som er 60% konfliktsky og 40% balladefryns i hver person.

Jeg har modtaget opbakning fra de øvrige valgte bestyrelse til mit hverv på øretævernes holdeplads.

På bestyrelsens vegne:

Tak for jeres tillid,
vi er igang med at gøre vores bedste. Vi glæder os til vor næste generalforsamling.

Bent "Lykkemark"

'President" (herligt ord ikk')

"En generalforsamling er en god bestyreslses festdag"

Ps: Vi vil love jer: " At vi fortæller jer når vi ikke kan magte mere, at vi sjældent taber en god meningsudveksling, at vi vil have orden "i huset", at vi virker for dem der kun læser bladet, at generalforsamlingsdeltagere har truffet et godt valg, hvis det modsatte viser sig, så har i chancen for at fyre os i november 2009.

Tillykke til CCD og medlemmerne med den nye bestyrelse
Jeg henvender mig snart når jeg skal ha' min artikel i bladet og behøver hjæææælp..:toetap05:

/Henrik

Tilbage til "Generelt forum"