Forside på ny hjemmeside

Alm. snak
Lysmand

Forside på ny hjemmeside

Indlægaf Lysmand » 20. okt 2008, 15:28

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt - Men er det ikke meningen, at man med tiden, kun skal bruge denne side, eller skal man blive ved med at surfe frem og tilbage mellem den gamle og nye hjemmeside, for at finde de forskellige ting ? :hat:

Jeg synes bare det ser lidt dumt ud, at man kommer ind på den gamle forside og når man så trykker på furom, springer man ind på en helt anden type hjemmeside.. :leaving:

/Thomas..

david

Nu kan det godt være

Indlægaf david » 20. okt 2008, 15:39

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt - Men er det ikke meningen, at man med tiden, kun skal bruge denne side, eller skal man blive ved med at surfe frem og tilbage mellem den gamle og nye hjemmeside, for at finde de forskellige ting ? :hat:

Jeg synes bare det ser lidt dumt ud, at man kommer ind på den gamle forside og når man så trykker på furom, springer man ind på en helt anden type hjemmeside.. :leaving:

/Thomas..

I forbindelse med at bestyrelsen besluttede at skifte til Vbulletin, blev det også besluttet at gå over til et CMS system til at styre forsiden (et standardsystem som styrer websider/contents management system). Der arbejdes på sagen ...:)

Lysmand

I forbindelse med at bestyrelsen

Indlægaf Lysmand » 20. okt 2008, 16:02

I forbindelse med at bestyrelsen besluttede at skifte til Vbulletin, blev det også besluttet at gå over til et CMS system til at styre forsiden (et standardsystem som styrer websider/contents management system). Der arbejdes på sagen ...:)

:iagree: - Ikke at jeg aner hvad Vbulletin og CMS betyder, men jeg går ud fra, at det du siger, er at hele siden laves om og ikke bare forum.. :o

/Thomas..

admin

:iagree: - Ikke at jeg

Indlægaf admin » 20. okt 2008, 17:32

:iagree: - Ikke at jeg aner hvad Vbulletin og CMS betyder, men jeg går ud fra, at det du siger, er at hele siden laves om og ikke bare forum.. :o

/Thomas..

Vbulletin er det værktøj vi bruger til forum lige nu og CMS er en slags webredigeringsværktøj som gør det nemt og hurtigt at ændre på indholdet af vores websider, sidegevinsten er at hvis man kan finde ud af at bruge word kan man også lægge nyt indhold op, det betyder at træfarrangører, bestyrelse mv. selv kan vedligeholde indholdet.:Chevy_anim:

david

:iagree: - Ikke at jeg

Indlægaf david » 20. okt 2008, 17:36

/Thomas..

Vbulletin er det værktøj vi bruger til forum lige nu og CMS er en slags webredigeringsværktøj som gør det nemt og hurtigt at ændre på indholdet af vores websider, sidegevinsten er at hvis man kan finde ud af at bruge word kan man også lægge nyt indhold op, det betyder at træfarrangører, bestyrelse mv. selv kan vedligeholde indholdet.

C4Vette

Hej David.. Det ser jo godt

Indlægaf C4Vette » 20. okt 2008, 19:12

Hej David..
Det ser jo godt ud - tak - dejligt igen med billeder..
hurray:)
(og Thomas - lidt vild med dit billede....... :willy_nilly: )

Marianne

Roald #606

........................................................................................

Indlægaf Roald #606 » 20. okt 2008, 19:35

........................................................................................

david

hvordan med køb og salg?

Indlægaf david » 20. okt 2008, 19:40

hvordan med køb og salg? skal det blive på "forsiden" eller flyttes det også over på forum (ligesom corvetteforum)

det ville være nærliggende at flytte det over så vi fik et mere levende salgsforum, men alle forslag kan bruges/er velkomne :Chevy_anim:

Lysmand

det ville være nærliggende at

Indlægaf Lysmand » 20. okt 2008, 22:29

det ville være nærliggende at flytte det over så vi fik et mere levende salgsforum, men alle forslag kan bruges/er velkomne :Chevy_anim:

Jeg synes da at det hele skulle flyttes over på den nye side, aå vi ikke længere skal se på noget af det gamle, det var faktisk dette jeg mente med mit indlæg.... :lurk5:

/Thomas..

Tilbage til "Generelt forum"