Ja det var dæleme en dejlig eftermiddag, hvor man fik chancen for at trykke på næven med mennesker man kun havde hørt og læst om.
Vi fik også chancen for at se Nillerdrengens dørkonsstruktion, som giver begrebet ';Luk døren op'; en ny dimension. Automobilforhandler Grebart ankom i Prowleren og præsenterede bagagerummets dimensioner, Christian havde medbragt en vognfuld drikkelse, Allan 271 havde medbragt sig selv og det var der lissom ikke rigtigt noget at gøre ved; Dan havde medbragt sit ';vægmaleri';.
Jo den eftermiddag sad lige i skabet.
Samtidigt kan jeg oplyse(for John og hans ozonlag) en ny kilometerrekord for min bigblock Dampmaskine med rengjort og velsmurt q-jet karb:
Fra OK tanken i Nr Alslev til Vikingeskibsmuseet i Roskilde er der iflg tdc oplysningen 97,9 km. Dvs ialt 195,8 kilometer.
Af disse 195,8 kilometer udgør de 33,2 landevej og 162,6 motorvej. Landevejsdelen blev afviklet med 1500-2100 omdrej svarende til 50-80 kmt motorvejsdelen med minimum 2500-2900 omdrej svarende til 100-120 kmt (fulgte trafikken).
Forbrug nøjagtigt målt samme stander ud og hjem 33,4 ltr svarende til tadaaah= 5,86 km pr liter. Det synes jeg dæleme ikke er så dårligt for sådan en gammel tøs.

Lykkemark