Bestyrelses referat.

Alm. snak
david

Re: Bestyrelses referat.

Indlægaf david » 11. aug 2008, 00:44

Tak til alle dem som hjalp og deltog og stor tak til Roskilde ABC for at gøre en kæmpeindsats hvert andet år, 1500 biler blev det til ialt. 

Ingen tvivl om at hobbyen er vokset sig større end nogensinde, der var utroligt mange fine biler på pladsen.

her er lidt billeder:

fredag:

lørdag:

søndag middag, early c2 lineup, den forreste står med original lak og indtræk:

Boppin Steve leverede varen:

tordenskjolds soldater pakker ned :

cjh-904

Indlægaf cjh-904 » 11. aug 2008, 09:59

Stor hånd til David for indsatsen, hvem fik du til at tage billederne

usa1#137-841

Indlægaf usa1#137-841 » 11. aug 2008, 16:33

Jeg er sikker på at med ordet ';TELTE'; menes der telte til at overnatte i.
Samtlige salgsboder havde biler stående klods op af teltet, nogle havde sågar biler stående inde i teltet, bla. teltet ved tribunen.
David havde da også rykket for teltet fredag morgen, hvorfor det hvis der ikke måtte være telte
Det mest kedelige ved det hele er at ccd medlem Lars Hastrup havde betalt kr. 8.000 af egen lomme for at sponsorere et telt til klubben.
Dette til trods for at han ikke havde nogle økonomiske interesser i at gøre det.
Jeg tror ikke at vi skal vente mere tilskud fra den side.
Problemet er nok snarere at Viking Run er blevet for kommercielt, vi giver kr.400.- for at komme ind og parkere vores biler, så andre kan betale for at få lov til at komme ind og kigge på den.
Vi glæder os til Nordisk Træf i Trustrup, der kan alle komme og kigge på vores biler, HELT GRATIS.
JEG VIL ENDNU ENGANG FORESLÅ AT DE TILDELTE PENGE FRA CCD TIL VIKING RUN OVERFØRES TIL TRUSTRUP,SÅ VI KAN GØRE LIDT EKSTRA FOR DE OVER 50 BILER DER KOMMER FRA NORGE OG SVERIGE.

Hilsen Flemming.

C4Vette

Indlægaf C4Vette » 11. aug 2008, 17:41

Jeg kan kun slutte mig Flemmings ide om at flytte pengene til arrangementet i Trustrup hos Lene og Ulrik.
Det er måske bare ikke så nemt på dette sene tidspunkt at bruge pengene i år, da alt jo er på plads til små penge.
Men der skete jo ikke noget ved at spørge hvad der evt. kunne bruges støtte til.....

Vette hilsen...

Marianne

cjh-904

Indlægaf cjh-904 » 11. aug 2008, 18:20

kom nu ud af busken David ! er pengene brugt ? og hvad med Lars Hastrups telt, had skete der med det ?

Der er måske andre fra bestyrelsen som kan fortælle om pengene er brugt og om de kan flyttes til et andet arrangement evt. Trustrup træffet

Claus Juul

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 11. aug 2008, 18:33

Ellers sender I bare  pengene videre til mig, jeg skal nok få dem brugt !? 

Spøg til side, vi kunne godt bruge lidt håndøre til Lundø Classic, det kommer til at koste os 2.500kr af vores husholdning, at holde dette, men jeg har spurgt formanden om et lille tilskud.  

';House of Jacob Jensen';  forlanger 300 euro for at åbne deres udstilling for os i en time og ikke engang en kasse lys kunne rokke dem fra dette ?!? 

/Thomas..

Lars #510

re:Bestyrelses referat.

Indlægaf Lars #510 » 11. aug 2008, 19:47

Syntes også det er yderst ærgeligt at når der nu endelig er åbnet op for pengepungen, bruges pengene ikke. (eller hvad der nu end er sket med dem.)

Da jeg forrige år ville arrangere en gentagelse af Toftlund træffet, med en tur på Padborg park, fik jeg et nej til støtte fra klubben. Også selv om jeg kun skulle bruge CCD som 'sikkerhed', hvis der nu ikke skulle komme tilmeldnigner nok, og jeg dermed selv skulle betale baneleje af egen lomme. Højst usandsynligt, da vi året inden havde over 40 biler med til træffet.

For 10.000.- støtte vil man kunne afholde et fint træf. Med sponsoreret mad, og en tur til Padborg Park eller lign. for ca. 150 pr bil. Bare for at sætte tingene i perspektiv.

Det er ærgeligt, men sådan situationer kan jo kun enden med at man holder sådanne træf uden for CCD-regi.

Tilbage til "Generelt forum"