Gennemført Sommertræf

Alm. snak
usa1#137-841

Re: Gennemført Sommertræf

Indlægaf usa1#137-841 » 22. jun 2008, 22:14

Vi kan kun tilslutte os alle de roser i har fået, det er velfortjent.
Lige så velfortjent var det at Henrik Berg blev valgt til årets medlem, en værdig efterfølger til Piet.
Tak for det store arbejde du gør for klubben, vi glæder os til at se din næste film.
Ikke nok med det, så har du også helt alene formået at arrangere et 5 dages træf på Bornholm, jeg ved at alle glæder sig utrolig meget og alle vil gøre deres bedste for at det skal blive lige så flot som Vejletræffet.

Hilsen
Grethe og Flemming.

Ps. Jeg blev meget glad for min pokal for bedste C5/C6 men jeg syntes alligevel at det er lidt uretfærdigt at man har to modeller i samme gruppe, nemlig C1/C2 samt C5/C6. Allan løber med den ene pokal og jeg med den anden, det er ikke fair overfor de fine C2 og C5 der efterhånden er i klubben.

janscorvette#738
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: re:Gennemført Sommertræf

Indlægaf janscorvette#738 » 22. jun 2008, 23:05

Også en stor tak 

Hilsen Jan

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 23. jun 2008, 01:36

Henrik

Ja, smilet var ikke sådan at tørre af.

Stort tillykke med skulderklappet som årets medlem, meget velfortjent.

Morten Hansen

Indlægaf Morten Hansen » 23. jun 2008, 09:45

Hej Alle.

Stort tak for en god lørdag, kanon køretur rundt i det grønne. 

Mange vette hilsner 

Morten

Ilse

Indlægaf Ilse » 23. jun 2008, 10:30

Hej Alle 

Der skal også lyde en stor tak her fra Lolland for et kanon traf, samt en masse dejlige vette folk

Tak for en stor oplevelse lørdag 

Med Venlig Hilsen 

Ilse & Michael

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Indlægaf Allan#373 » 23. jun 2008, 13:25

Hej Vejle-gruppen!
Også en stor tak og GODT GÅET her fra Thisted. Nu har vi jo selv prøvet at arrangere træf, og så værdsætter man endnu mere, hvor flot gennemført det hele var, igen mange tak for nok det bedste sommertræf, vi har været med til indtil videre.
Tillykke til Anne Mette og Carsten med den lille ny ';vettemand';, vi vil alle kunne huske hans fødselsdag fremover.
Og tak til alle deltagerne for en rigtig hyggelig og sjov weekend. Vi glæder os til at se jer alle igen.
Mange hilsner fra
Jonna og Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

(udmeldt) Henrik Berg

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 23. jun 2008, 14:25

Hej
Ja det er bare for cool at tage til sommertræf når man er gået over tiden. Så et stort tillykke herfra med familieforøgelsen,
og velkommen til et snart nyt medlem af clubben (ca. 18 år)

Henrik

bokof-767

Indlægaf bokof-767 » 24. jun 2008, 22:31

VI takker også mange gange for et perfekt træf, hvor alt kørte lige efter bogen, både rallyet der blev gennemført uden nogen videre ventetid og med mange sjove opgaver, og med nogle fuldt fortjente vindere HE HE  . Også et lækkert hotel med rigtig god mad, og efterfølgende dans om aftenen, vi hyggede os i hvertfald, og havde ondt i fødderne dagen efter. Nu glæder vi os bare til vi ses igen.

Så et stort tillykke herfra

Mange hilsener fra Lene og Johnny.

Tilbage til "Generelt forum"