Hej Vettevenner
Jeg vil bare lige orientere generelt om reservedele til Corvetter.
Det er simpelthen sådan at Corvetterne er blevet voldsomt populære inden for de sidste par år i en stor del af den vestlige verden, og derfor er der pt mangel på mange reservedele til vores fine biler, jeg køber selv hjem i store partier og for mange penge årligt og selv som en forholdsvis stor kunde kan jeg simpelthen ikke få de reservedele jeg har behov for, jeg handler hos mange forskellige udbydere i USA og billedet er det same alle steder.
Der er ikke problemer med dele til motor/gearkasse/bagtøj osv så at handle hos fek-s Summit elelr Jegs giver ikke problemer men de fleste Corvette specifikke reservedele kan der nemt være 4 måneders leveringstid på, og det nyeste er at man ikke engang kan få oplyst en dato, ikke engang grossisterne har en.
Så hvis i skal bruge reservedele til vinteren og jeres projekter så bestil jeres dele hjem i god tid.
Orienteringen er generel så hvis du for nyelig har bestilt Corvette specifikke reservedele i USA og haft det hjemme inden for 3uger så bare være glad for at du var heldig.
Reservedle til Corvetter
Re: Reservedle til Corvetter
Man kunne godt mistænke særligt Ecklers at de solgte til indlandske fuldpriskunder først og at udenlandske kunder med rabat kommer sidst i køen, der var ihvertfald ingen smalle steder mht. til alle typer dele på Carlisle, hvor Ecklers ikke var repræsenteret, men en del af deres underleverandører var.