Hej lesemann
Husk at sende siden fra vettescape med til SKAT som dokumentation.
Min synsmand skrev 31-12-68 på mine synspapirer ud fra vettescape (okt 68)
MEN -MEN SKAT afgiftede den som en 69 efter title på grund af manglende dok. Jeg havde ikke sendt vettescape med til SKAT, så jeg har lavet en lille ';undskyldning'; til SKAT vedlagt vettesscape, så må vi se hvad det bringer.
Allan
medlemsinfo
Dæk / donkraft
Re: re:Dæk / donkraft
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
re:Dæk / donkraft
Tak, det vil jeg sende med.
Angående dæk er det 225/70 - 15' den er oprindelig er født med ?
Lesemann
Angående dæk er det 225/70 - 15' den er oprindelig er født med ?
Lesemann
-
re:Dæk / donkraft
Hejsa
Den gik ikke. Er lige kommet hjem fra Århus, den flinke mand fra skat, fastholder at det er en 1974, som det fremgår af Title fra Indiana. Så der er ØV, der kommer ikke plader på i år. Lidt positivt var der dog at hente, de er ved at lave afgiftreglerne om her op til sommer, det skulle betyde at det efter alt sandsynlighed blev biligere at betale afgift på veteranbiler.
Så der er ikke andet for at hente nogle prøveplader en gang imellem.
MVH Lesemann
Den gik ikke. Er lige kommet hjem fra Århus, den flinke mand fra skat, fastholder at det er en 1974, som det fremgår af Title fra Indiana. Så der er ØV, der kommer ikke plader på i år. Lidt positivt var der dog at hente, de er ved at lave afgiftreglerne om her op til sommer, det skulle betyde at det efter alt sandsynlighed blev biligere at betale afgift på veteranbiler.
Så der er ikke andet for at hente nogle prøveplader en gang imellem.
MVH Lesemann
-
Re: re:re:Dæk / donkraft
Hej Lassemand.
Ring til mig imorgen.
Jeg kan få DIN bil på plader for ca 38000 til 40000
Klaus
86936399
Ring til mig imorgen.
Jeg kan få DIN bil på plader for ca 38000 til 40000
Klaus
86936399