05-04-08

Alm. snak
Allan#271

05-04-08

Indlægaf Allan#271 » 4. apr 2008, 16:11

He-He
Lasse kommer du og din gode RØV imorgen ,så vi kan se den  ?
Skulle jo blive fint vejr

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=51170

(udmeldt) C3

Re: 05-04-08

Indlægaf (udmeldt) C3 » 4. apr 2008, 21:02

Fint og fint?

I aften og i nat kommer der en overgang regn fra nordvest, senere klarer det op i den nordvestlige del af landet, bortset fra tågebanker. Temp. ned mellem 1 og 5 grader og svag til frisk vind fra sydvest og vest. Lørdag nogen sol og kun enkelte byger, men i de sydøstligste egne dog fortsat skyet med regn af og til. Temp. mellem 5 og 10 grader og svag til jævn vind fra sydvest og vest. Om natten ret klart, men på Bornholm og måske også på Østsjælland skyet med regn af og til. Temp. ned mellem frysepunktet og 4 graders varme, og ret svag vind.

C3

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 5. apr 2008, 21:58

Og se..... Ved et hvert hyggeligt selvskab kan man komme ud for at der går en engel gennem stuen ,som 
ordsproget sig siger . 

Her sidder størstedelen af de fremmødte på denne dag og spiser grill pølser m.m. Snakken går på livet løs .
 Jan fortæller om sin bedste time-rekord i udtagning af sin motor ...... 

Lasse prøver at komme af med nogle af hans biler . Ja han har enda parkeret for enden af bordet med sin ene bil..... 

Majbritt fortæller om hver enkelt Dalmatiner hvalp der er kommet til verden .....OG SÅ SKER DET...... 

Stilhed
... 

vil tro vi taler 4½ minut... Hvor er Lykkepille ? I ved ham der skrev han ville komme ,og som praler med at kunne drikke 2 kopper kaffe på samme tid 

Nå Engle er ikke hvad de har været 

Allan #271

Men her i Danmark er den stadig stor, her skal man vente i ';kø'; for at blive ringet op af vor chefkommis Piet ? Det må vi have en ';kammeratlig samtale'; om på lørdag, når han åbner Jørgens hus. Jeg forventer kaffe og ';høflig betjening';

Lykkemark

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 8. apr 2008, 00:50

Der kommer en tid i enhver Lykkemarks liv, hvor man må erkende.

Jeg erkender at have givet indtryk af at komme på dagen, ovenikøbet offentligt, hvilket gør at jeg burde sættes i 

Kære Allan, jeg skulle have været nær Koblenz i skrivende stund for at hente en Audi til en god ven. Hr Lasse kan bekræfte at jeg har indhentet oplysninger hos ham desangående. Min gode ven fik kolde fødder som det hedder (hvis banken har en anden opfattelse af ens liv).

Som den gentleman jeg er Allan, tænkte jeg (medens jeg på maskulin vis anbragte lysmanchetter i bordstagen), ';Her går der vist hurtigt mandehørm i sagen. ';Du må fordele dig';.

Min gode ven bakkede ud, trods min uegennyttige fordeling af mig selv, så jeg kom ikke til Kyse og ejheller til Koblenz.

Nu unge Allan ved du hvad det vil sige at sætte sig mellem to stole.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"