Jeg står overfor at skulle montere et par micky mouse støbejerns toppe på min 350er, men der er ikke noget hul til montering af generatoren, skulle der være nogen der kender til et beslag til montering?
der er heller ikke noget hul til varmeføleren, er det ok at montere den i manifolden ? eller er der en bedre løsning.
vette hilsen Chr.
beslag til generator
-
beslag til generator
Re: beslag til generator
Hej Christian
Jeg er sikker på jeg har et liggende som jeg kan sende et foto af, når jeg lander hjemme
MVH Michael
Jeg er sikker på jeg har et liggende som jeg kan sende et foto af, når jeg lander hjemme
MVH Michael
Tempføleren kan du sagtens montere i manifoldet.
68 generatorbeslag var monteret uden at bruge monteringshuller i topstykkerne,til gengæld var det monteret i udstødningsmanifoldet (gevind for enden) du kan bruge det system men det kræver du har det korrekte udstødningsmanifold.
hvis du har headers så kan du brug en kombination af den gamle opsætning og et specielt header mount til generatoren.
header mount består af 2 dele og så skal du bruge den original lange justerstang som er monteret på vandpumpen.
68 beslag til at montere i udstødningsmanifold
bracket til header beslag
mere beslag til headers montering
og til sidst det lange beslag tilopstramning af remmen.
-
Der er også den lidt dyrere løsning i form af et dejligt kraftigt alu beslag som vist. Det sidder solidt fast i topstykket med 2 bolte.
Vitsnok fra Summit, sig til hvis du vil have et part #. De billige beslag er lovligt spinkle.
Bemærk den rustfrie vantskrue til stramning af remmen.
Beslaget har desværre den ulempe at det spærrer for påfyldning af servo olie. Der findes dog et andet servopumpe beslag der løser det problem.
Dette sidste har jeg ikke fået købt, det kan være at Piet har et FM nummer?
C3
Vitsnok fra Summit, sig til hvis du vil have et part #. De billige beslag er lovligt spinkle.

Bemærk den rustfrie vantskrue til stramning af remmen.
Beslaget har desværre den ulempe at det spærrer for påfyldning af servo olie. Der findes dog et andet servopumpe beslag der løser det problem.
Dette sidste har jeg ikke fået købt, det kan være at Piet har et FM nummer?
C3
-
jeg kan se at det er alubeslaget som Jan har billede af jeg vil bruge, min generator sidder godtnok i højre side men det kan jeg vel bare ændre?
så er det bare hvor jeg får fat i det ?
er det eventuelt noget First Mile kan skaffe ?
mvh. Chr.
så er det bare hvor jeg får fat i det ?
er det eventuelt noget First Mile kan skaffe ?
mvh. Chr.
Hej Christian
jeg har et helt nyt liggende hvis du kan bruge det på din bil, du kan ringe på 30 26 06 39
Hilsen Michael
jeg har et helt nyt liggende hvis du kan bruge det på din bil, du kan ringe på 30 26 06 39
Hilsen Michael
-
Michael.
Hvis Christian ikke sætter sig på beslaget, må du godt kontakte mig
Niels
Hvis Christian ikke sætter sig på beslaget, må du godt kontakte mig
Niels
-
hej Michael
tak for tilbudet, men jeg tror jeg har løst det på anden vis, så jeg ikke behøver at flytte generatoren, så´lad du bare beslaget gå til Niels.
vette hilsen Chr.
tak for tilbudet, men jeg tror jeg har løst det på anden vis, så jeg ikke behøver at flytte generatoren, så´lad du bare beslaget gå til Niels.
vette hilsen Chr.